نیسان از ثبت بهترین آمار تاریخ خود در بازار اروپا خبر داد و اعلام کرد با عرضه 715623 دستگاه از محصولاتش به بازار سال 2015 اروپا پرفروش ترین خودروساز آسیایی در این منطقه بوده است.
نیسان اعلام کرد که رشدی 3.3 درصدی را در بازار سال 2015 اروپا داشته و تنها در یک ماهه دسامبر 61823 دستگاه از محصولاتش را روانه بازار کرده است. سهم نیسان از بازار این منطقه 4 درصد بوده که رشد 50 درصدی را از سال 2009 نشان می دهد.
گفته می شود مهم ترین نیرو محرکه فروش نیسان در منطقه عرضه شاسی بلندها قشقایی جیوک وایکس تریل است. البته آقای کارتیر، مدیر فروش نیسان گفت: ما در سال 2015 خودروی جدید ناوارا NP300 را عرضه کردیم.
نسخه بهتری از لیف را به نمایندگی های فروش رساندیم و می توانیم به جرات بگوییم که فهرست شاسی بلندهایمان قوی تر از هر سال دیگری بوده. نیسان موفق شده با عرضه 248 هزار دستگاه خودروی قشقایی، این شاسی بلند را در صدر جدول پرفروش ترین های بازار قرار دهد و باز خورد خوبی نیز از فروش لیف الکتریکی داشته باشد.
از سویی دیگر این شرکت وضعیت خود در بازارهای اروپای جنوبی را احیا کرده وتوانسته علیرغم چالش های عدیده در روسیه اوضاع خوبی داشته باشد.