printlogo

سرجیومارچیونه، مدیر فیات کرایسلر اشتباه شرکتش مبنی بر الهام گرفتن سقف شیبدار سدان 200 از یکی دیگر از محصولات را پذیرفت و آن را عامل اصلی تاثیر گذاری بر روی فروشش اعلام کرد.
کد خبر : 9829
تاریخ انتشار : 10 بهمن 1394 12:11:00

سرجیومارچیونه، مدیر فیات کرایسلر اشتباه شرکتش مبنی بر الهام گرفتن سقف شیبدار سدان 200 از یکی دیگر از محصولات را پذیرفت و آن را عامل اصلی تاثیر گذاری بر روی فروشش اعلام کرد. 

مسلما سدان 200 درمقایسه با خودروهای پیشینش جذاب تر است ولی این محصول آن قدر هم که فیات کرایسلر انتظارش را داشت موفق نیست. آقای مارکیونه دلیل این عدم موفقیت را استفاده از سقف شیبدار برای آن و مشکل نشستن سرنشینان عقب عنوان می کند. وی که احتمالا این مسئله را  براساس گزارش مشتریان اعلام کرده معتقد است در این خودرو فضای کافی برای سرنشینان عقب وجود ندارد. 

وی پذیرفت که مهندسین شرکتش طراحی سقف آن را از روی یکی از خودروهای هیوندای برداشته اند. البته اگر چه وی نامی از این محصول نبرد ولی گمان میرود که منظور او هیوندای سوناتا بوده باشد. وی در این باره گفت: ما خودرو را پی نکردیم بلکه فقط قسمت ورودی به صندلی های عقب را کپی کردیم. و من این را می دانم ... 

البته هنوز مشخص نیست که آیا فیات کرایسلر همچنان با همین وضع به تولید خود ادامه می دهد یا با ارائه یک نسخه فیس لیفت مشکل را حل نماید.