این خودروساز کره ای در تحقیق تقاضای (APEAL) امسال این موسسه امتیاز 804 را کسب کرد و به طور کلی مقام سیزدهم و بین برندهای غیرلوکس مقام برتر را به خود اختصاص داد.
در این تحقیق از مالکان در مورد جذابیت خودروهای جدیدشان سوال می شود و آن ها خودروی خود را در 77 زمینه متفاوت ارزیابی می کنند. سپس این امتیازها جمع شده و به صورت نمره APEAL کلی حساب می شوند که مقیاس 100 دارد. امسال، نمره APEAL کلی در این تحقیق به صورت میانگین به 794 رسید که در مقایسه با سال گذشته 1 امتیاز کاهش داشت.
هیوندای برای رم خود امتیاز 800، فولکس واگن امتیاز 796 و مینی امتیاز 795 را به دست آوردند.
این نتایج هیوندای را اولین برند غیرپرمیوم در زمینه امتیاز APEAL کرد.