printlogo

برند بریتانیایی بنتلی به دلیل رکود بازار چین حتی در شرایطی که از موقعیت خوبی در ایالات متحده برخوردار بود با کاهش فروش در سال 2015 مواجه شد.
کد خبر : 9657
تاریخ انتشار : 28 دی 1394 12:01:00

 بنتلی موتورز تعداد 10100 دستگاه از محصولاتش را در سال  2015 وارد بازار کرد و علی رغم اقبال عمومی مشتریان در بازارهای ایالات متحده و بریتانیا با افت 11 درصدی فروش مواجه شد. البته بایستی گفت این سومین سال پیاپی است که بنتلی به فروشی فراتر از 10 هزار دستگاه دست پیدا میکند. ایالات متحده با 2864 دستگاه فروش بزرگترین بازار محصولات بنتلی بود و پس از آن بریتانیا و  خاورمیانه در رده های بعدی قرار دارند. ازمهم ترین نقاط قوت برند بنتلی عرضه خودروی کانتیننتال GTV8S اشاره کرد. البته بنتلی نیز از چالش فعلی فروش بازار چین مصون نبوده و لذا  فروش آن از 2560 دستگاه درسال 2014 به 1615 دستگاه در سال گذشته رسیده است.

در سال 2016 نیز این خودرو ساز امید ویژه ای به شاسی بلند جدید بنتایگا دارد. ولفانگ دورهایمر مدیر بنتلی گفت: ما تلاش بسیار سختی برای ارائه محصولات جدید انجام داده ایم. ما برنامه های جالبی برای عرضه محصولات جدید داریم. بنتلی کار خود را به 58 بازار توسعه داده و دارای 203 عرضه کننده خودرو است و این برند بیش از 100 میلیون یورو را صرف ساخت نمایندگی های فروش لوکس کرده است.