printlogo

همزمان با رویکردهای نوین ایساکو صورت گرفت؛
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدتی است، سبک نوینی در خدمت‌رسانی به مشتریان در پیش گرفته و با تشکیل کارگروه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های مختلف، سعی دارد، نقاط بهبود را به نقاط قوت تبدیل کند. این شرکت در اولین گام، رویکرد خود را از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی تغییر داده است.
کد خبر : 9116
تاریخ انتشار : 09 آذر 1394 14:39:00

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، مدتی است، سبک نوینی در خدمت‌رسانی به مشتریان در پیش گرفته و با تشکیل کارگروه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های مختلف، سعی دارد، نقاط بهبود را به نقاط قوت تبدیل کند. این شرکت در اولین گام، رویکرد خود را از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی تغییر داده است.       

در همین راستا، سمینار «تبیین جایگاه مشتری در مرکز تماس و پذیرش‌» با حضور چند تن از مسئولین و مدیران ارشد شرکت‌های ایران‌خودرو، ایساکو و امداد خودرو و جمعی از کارشناسان مرکز تماس و پذیرش برگزار شد و راهکارهای جدیدی در خصوص بهبود روش‌های خدمت رسانی و افزایش شاخص رضایت مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، مدیرعامل شرکت ایساکو پیشنهاد کرد که با توجه به تغییر رویه شرکت ایساکو در برنامه‌های پیش رو، نام «مرکز تماس» به «مرکز پاسخگویی» تغییر کند.

سیدرضا حسینی با تاکید بر ارزش والای مشتری در زنجیره ارزش، اظهار کرد: بر اساس آموخته‌های ملی و مذهبی، مشتریان حکم مهمان ما را دارند و مشتری‌نوازی و ایجاد رضایت‌مندی قلبی اولین وظیفه ما در قبال آنها است.

حسینی ادامه داد: در دنیای تجارتی امروز، با سلایق جدید و هوشمندی بسیار بالای مشتریان مواجه هستیم و برای حفظ پیروزمندانه کسب و کار خود باید برای این اندیشه جدید، برنامه‌های تازه‌ای داشته باشیم و روش ما باید بر اساس نیاز و خواست مشتری هماهنگ و دگرگون شود.

وی گفت: رضایت مشتری از خدمات به معنی تامین خواسته مشتری و احتیاجات و انتظارات او به گونه‌ای درست و بی‌عیب و نقص در همان زمان و همان مکان و با همان قیمتی است که با مشتری توافق شده است.

مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از لحاظ تجهیزات، فضای تعمیرگاهی و سهم بازار این توانایی را دارد که به حداکثر این رضایت‌مندی دست پیدا کند؛ اما مکمل و نیروی محرکه این شبکه مجهز، برخورد مناسب با مشتری تا حصول اطمینان از رضایت و اشتیاق اوست.

در این سمینار، آموزش‌های مفید و برنامه‌های انگیزشی در خصوص پاسخگویی مناسب‌تر به مشتریان به کارشناسان ارائه شد.

 

منبع: خبرخودرو

 

مخاطبان پایگاه خبری «مجله ماشین» از این پس می‌توانند مهم‌ترین اخبار روز خودروسازی ایران و جهان را در اسرع وقت روی تلفن‌ همراه و رایانه خود دریافت کنند.

جهت عضویت از طریق لـیـنـک زیر وارد کانال پایگاه خبری «مجله ماشین» شوید و گزینه join (پیوستن) را بزنید. 


telegram.me/machine_magazine