printlogo

مدیرعامل شرکت مزدا یدک با اشاره به اقدامات شرکت در بکار گیری استانداردهای نوین در شبکه خدمات پس از فروش ، گفت : این دانش که منطبق بر استانداردهای روز خدمات پس از فروش در خودروسازان پیشرو دنیا بویژه کمپانی مزدا است ، می تواند بعنوان الگو و نمونه ای ، پیش روی سایر شرکتهای خدمات پس از فروش برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان قرار گیرد.
کد خبر : 699
تاریخ انتشار : 21 تیر 1393 11:57:00

محمدرضا بابائی سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی ها را در سال 1391 ، حدود 74 درصد اعلام کرد و گفت : این رقم در سال گذشته به 79 درصد رسید و پیش بینی می شود در سال 1393سطح پوشش آموزش شبکه نمایندگی ها به 85 درصد  ارتقاء یابد.

مدیرعامل شرکت مزدا یدک همچنین با اشاره به توسعه کمی  شبکه نمایندگی ها در سال 1393 اظهار داشت : مطابق برنامه توسعه شبکه نمایندگی های گروه بهمن ، در سال 93 با ایجاد نمایندگی ها منطبق بر تحلیلهای انجام شده ، سطح دسترسی مشتریان به نمایندگی ها بهبود قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

وی در ادامه با توجه به افزایش سرعت خدمات‌ رسانی سیار، از نوسازی کامل ناوگان امدادی و تجهیز شبکه نمایندگی ها به خودروهای امدادی کاپرا خبر داد و گفت : در فاز اول تعداد 70 دستگاه خودروی کاپرا دوکابین تجهیز و تحویل شبکه شده است و برای باقی نمایندگان واجد شرایط، تا پایان تیرماه سال جاری برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد : قطعا این اقدامات کاهش متوسط زمان انتظار مشتریان حوزه امداد تا سطح 25 دقیقه را به دنبال خواهد داشت. 

وی همچنین به اقدامات کیفی صورت گرفته در شبکه نمایندگی ها و شرکت اشاره کرد و گفت : ارتقاء رضایتمندی مشتریان از 76 درصد در سال 1392 به 78 درصد در سال 1393 ، از برنامه هایی است که امید است به فضل الهی محقق گردد. 

 

منبع: خبرخودرو