هوندا موتور از یکم جولای پذیرای مدیر جدیدیش، تاکاهیروهاچیگو، بوده است.
اگر چه افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه های مهم هوندا در طی سال های اخیر بوده است ولی حفظ سنت و ایمنی خودروهای ژاپنی نیز همواره مد نظر قرار داشته است.
آقای هاچیگو در آخرین نشست مطبوعاتی خود بر لزوم تولید محصولات توسط مهندسین این شرکت تاکید داشت و از لزوم ارتباط بیشتر با مشتریان و مردم در همه زمینه ها صحبت کرد.
گفتنی است آقای ایتو، مدیر قبلی هنوندا، با پنج فراخوان پیاپی بزرگ در دوران مسئولیتش مواجه شد که حتی برترین و پرفروش ترین محصولات هوندا را نیز در برمی گرفت. لذا مدیر جدید بلافاصله پس از قبول مسئولیت برنامه دستیابی به فروش شش میلیون دستگاهی تا سال 2017 را لغو کرد و اعلام داشت که شرکتش تصمیم دارد به جای تمرکز بر تیراژ به افزایش کیفیت محصولات مبادرت ورزد.
وی در مورد تاکاتا و احتمال حمایت از آن به عنوان یکی از تامین کنندگان قطعاتش گفت : ما با همه قطعه سازان به طور مساوی برخورد می کنیم حتی اگر از یک ملیت باشند.