printlogo

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به منظور تحقق اهداف راهبردی کلان کشور برای "برند سازی" ساخت جایگاههای سوخت با بخش خصوصی، تفاهمنامه امضا کرد.
کد خبر : 5335
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1394 12:51:00

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به منظور تحقق اهداف راهبردی کلان کشور برای "برند سازی" ساخت جایگاههای سوخت با بخش خصوصی، تفاهمنامه امضا کرد.

در این تفاهمنامه که محمد رضا مظلومی، مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و محسن مسلم خانی، مدیر بازرگانی شرکت شاهد (نماینده بخش خصوصی) آن را امضا کردند، بر گسترش زیر ساختهای سوخت رسانی برای کاهش پیمایش وسایل نقلیه و شکستن صفهای طولانی در جایگاهها تاکید شده است.

فراهم کردن زمینه صدور مجوزهای لازم از سوی شرکت ملی پخش، پس از جانمایی و معرفی اماکن مورد نظر از سوی شرکت مزبور (بازرگانی شاهد) از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.

مظلومی درباره امضای این تفاهمنامه با بخش خصوصی با تاکید بر  ایجاد جایگاههای سوخت در قالب "برند" گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در نظر دارد با هماهنگی شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی،جایگاههای با ابعاد کوچک در تهران و کلانشهرها احداث کند.

وی تاکید کرد: شرکت ملی پخش از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاههای با ابعاد کوچک دعوت کرده است و از حضور آنها در این عرصه نیز  استقبال می کند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش نیر با بیان این که این شرکت، ساخت جایگاههای سوخت با ابعاد کوچک را بنابر اقتضا،همچنین شرایط توزیع و مصرف با اولویت کلانشهرها  در دستور کار قرار داده است، تاکید کرد: این تفاهمنامه نیز همسو با سیاستهای کنونی وزارت نفت به منظور تحقق اهداف ملی خصوصی سازی و تقسیم فرصتهای شغلی به اشخاص حقوقی مستعد دارای قابلیتهای حرفه ای امضا شده است.

عباس کاظم پور تصرح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در تحقق این هدف مصمم است که با سرعت و دقت، مساعدتهای لازم را در جهت پیشبرد اهداف و ساخت این گونه جایگاهها با طرف دیگر تفاهمنامه،(شرکت شاهد) داشته باشد.

 

منبع: خبرخودرو