لکسس اعلام کرده است که با معرفی این برند در ترکیه، حضور خود را در بازار جدیدی در اروپا توسعه خواهد داد.
این برند لوکس ژاپنی تصمیم دارد اواخر سال جاری فروشگاه هایی را در ترکیه داشته باشد.
این خودروساز ابتدا فعالیت خود را در فروشگاه جدیدی در استانبول آغاز خواهد کرد و طی سال های آینده این کار را توسعه می دهد. لکسوس اعلام کرده است که تصمیم دارد با خط تولیدی با قیمت رقابتی، نقش مهمی در بازار خودروی پرمیوم ترکیه ایفا کند.
Alain Uyttenhoven، مدیر لکسس در اروپا گفت: "انتظار داریم بازار خودروی پرمیوم ترکیه در آینده ای نزدیک از فروش 80 هزار دستگاه به 100 هزار دستگاه برسد. چنین پیشرفتی، ترکیه را بین 7 بازار برتر اروپا قرار می دهد. بنابراین مفتخریم که لکسوس را در این بازار رو به رشد استراتژیک عرضه می کنیم."