printlogo

ظریف اما حریف
سید سروش سیدی
کد خبر : 4664
تاریخ انتشار : 25 فروردین 1394 15:20:00

هرچه کوچک‏تر بهتر! این شعاری است که گویا این روزها الگوی سازندگان مطرح جهان شده، از موبایل، کامپیوتر و تبلت‏ تا خودرو و سازه‏های مسکونی. شلوغی و ترافیک بی‏مورد شهرها و میل به استفاده از خودروهای شخصی با وجود گرانی سوخت و نامهربانی با صنایع حمل و نقل عمومی، فرصت خوبی برای سازندگان و واردکنندگان خودرو فراهم آورده تا روی به تولید و واردات اتومبیل‏های کوچک و کم مصرف بیاورند. یکی از تازه‏واردان این عرصه میتسوبیشی میراژ بوده که پس از معرفی در سی ام مهرماه سال گذشته (1393) راهی خیابان‏های پر هیاهوی کشور شده است. 

عکس: کمیل دادپور

 

گزارش کامل این مقاله را در «مجله ماشین» شماره 388 اردیبشهت ماه 1394 مطالعه نمائید.