برنامه این گروه برای ورود به هند در سطح وسیع متوقف شده است چرا که تمام منابع موجود این خودروساز برای حفظ فعالیت هایی اروپایی آن مصرف شده اند.
در حالی که پژو با فروش سهام خود به دولت فرانسه و خودروساز ژاپنی، دانگ فنگ سرمایه ای 3 بیلیون یورویی به دست آورده،ایده سیتروئن برای جبران ضررهایش تمرکز بر کلاس های ابتدایی است.
پژو سیتروئن با مدیریت مدیرعامل جدید کارلوس تاوارس آماده یک روند بازسازی جامع است. برند DS از سیتروئن جدا خواهد شد تا به عنوان برند پرمیوم این خودروساز معرفی شود.
سیتروئن به زیربناهای تولیدی جالب و در عین حال ارزان خود باز خواهد گشت. سیتروئن C4 کاکتوس جدید که اخیرا با قیمت 14 هزار یورو دراروپا به فروش رفته است اولین گام در این مسیر محسوب می شود.مدل های آینده این خودروساز نیز از چنین استراتژی پیروی خواهند کرد.
موقعیت محصولات سیتروئن در بازار کمی بالاتر از داچیا خواهد بود.