printlogo

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک) از آمادگی کامل نمایندگی‌های منتخب سایپا برای ارائه خدمات و امداد نوروزی به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
کد خبر : 4249
تاریخ انتشار : 08 فروردین 1394 14:02:00

مهندس مصطفی وحیدزاده با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح خدمات و امداد نوروزی سال 94 گروه خودروسازی سایپا در هفته نخست سال، اظهار داشت: نمایندگی‌های منتخب گروه سایپا همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی با آمادگی کامل پذیرای مشتریان عزیز خواهند بود.

وی ادامه داد: تاکنون با هیچ مشکلی در خصوص کمبود قطعات یدکی در کشور مواجه نبوده‌ایم و قطعات مورد نیاز به سراسر کشور ارسال شده است ؛ ضمن اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای مواقع ضروری انجام شده تا قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به نمایندگی‌ها ارسال گردد. 

مهندس وحیدزاده افزود: تاکید ما بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است تا خاطره خوبی از خدمات سایپا در سفرهای نوروزی در ذهن مشتریان ما نقش ببندد. نمایندگی‌های سایپا از تمام ظرفیت و توان خود برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتری استفاده می‌کنند تا هموطنان با خاطری آسوده از باقی مانده تعطیلات لذت ببرند. 

وی در ادامه به رضایت مشتریان از سرعت و کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌ها در طول هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نظرسنجی‌های انجام شده حاکی از رضایت مشتریان از کیفیت خدمات امدادی نمایندگی‌های سایپا است که امید می‌رود تا پایان طرح امداد نوروزی این روند افزایش یابد. لازم به یادآوری است طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا پانزدهم فروردین ادامه خواهد داشت. 

 

منبع: خبرخودرو