طبق بیانیه ای این گروه فروش کلی شرکت در ماه فوریه به 413700 دستگاه رسید و علی رغم افزایش ناچیز در چین، در بازار اروپا بدون تغییر باقی ماند. مدیر فروش و بازاریابی فولکس واگن عقیده دارد که شرایط در بازار محلی و اروپا همچنان سخت است و از سویی عرضه محصولات در بازارهای بسیاری مهمی همچون روسیه و امریکای جنوبی در آستانه سقوط قرار دارد.
به همین دلیل مارتین وینترکورن، مدیر فولکس، چندی پیش بر لزوم کاهش هزینه ها و سودآوری بیشتر در راستای مقابله با آثار افت فروش تاکید کرده بود. گفتنی است در حالی بازار اروپا در دو ماهه گذشته تنها رشدی 0.6 درصدی داشته که فروش محصولات فولکس واگن در روسیه با سقوطی 40 درصدی تنها به 12 هزار دستگاه رسیده است. به علاوه ایالات متحده نیز افتی 2.9 درصدی داشته و رشد 0.9 درصدی فروش در چین به عنوان بزرگترین بازار جهان نتوانسته هیچ یک از تاثیرات سوء دیگر مناطق را جبران نماید.