printlogo

فکر کنید خریدار یک خودروی رولزرویس هستید، مسلما اولین نکته ای که به ذهنتان خطور می کند داشتن یک حساب بانکی پر است و دغدغه گرفتن تخفیف از نمایندگی های فروش را ندارید.
کد خبر : 3946
تاریخ انتشار : 19 اسفند 1393 16:07:00

شاید شرایط فوق درباره طیف گسترده ای از مشتریان رولزرویس  صحت داشته باشد اما در مورد بازار ایالات متحده صحیح نمی باشد. به گفته گری اسپان، مدیر رولزرویس امریکا، مشتریان لیزینگی این شرکت در امریکا 40% خریداران را که عمدتا محصولات ارزان تری چون سدان گوست و ریث کوپه سفارش می دهند، شامل می شود. 

همین شرایط باعث شده تا نمایندگی های رولزرویس در ایالات متحده به عنوان بزرگترین بازار خودروهای لوکس جهان، تسهیلات ویژه ای را برای عرضه لیزینگی محصولاتشان ارائه کنند. 

عدم استقبال چندان مشتریان این شرکت را وادار به فروش لیزینگی محصولاتش کرده است. به طوری که در دو سال اخیر قیمت محصولی همچون فانتوم می توانست تا نیم میلیون دلار افزایش یابد ولی به دلیل عدم اقبال خریداران 30% از ارزش خود را از دست داده.