این خودروساز فرانسوی مدلهای جدید مختلفی را نمایش داده است که بزودی در خاورمیانه عرضه میشوند و 11 مدل جدید هم قرار است ظرف سه سال آینده روانه بازارهای این منطقه شوند.
رنو فروش 75 هزار خودرو را هدف گذاری کرده و قصد دارد سهم بازارش در خاورمیانه را سه برابر کند و به سه درصد تا سال 2017 برساند.
برنامه این شرکت که دو سال قبل به اجرا گذاشته شد میزان فروش را 72 درصد در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و 46 درصد در کل منطقه افزایش داده است.
پیمان کارگر، نایب رییس منطقه آفریقا، خاورمیانه، هند رنو در این باره گفت: خاورمیانه یک منطقه مهم برای رنو به شمار میرود و این شرکت یک برنامه رشد سه مرحله ای برای سالهای آینده در این منطقه را طراحی کرده و به تدریج سهم بازارش را از سه درصد افزایش میدهد.
بر اساس گزارش ترید عربیا، مدلهای جدید رنو شامل داستر، سمبول، داکر ون، زو، کلیو آر اس و کپتور هستند. این خودروساز سال گذشته در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فروش قوی داشت که 39 درصد نسبت به سال 2013 رشد داشت.