این خودروساز ایتالیایی در فکر مدلی ارزان تر و کوچک تر بر اساس 458 است که فاصله بین دو محور کم تر و موتور تواین توربو V6خواهد داشت. دلیل چنین ایده ای حضور در دو کلاس متفاوت با مدل هایی نسبتا مشابه است. مک لارن نیز چنین کاری را باP13خود انجام داده است. به طور کلی گمان می رود چنین مدلی قدرت و نیروی کم تری نسبت به 458 داشته باشد و یا حتی این خودروساز را وادار کند که گیربکس دستی را به خط تولید فراری بازگرداند.
مانند اخبار منتشر شده در گذشته در مورد فراری 458 که یک نیرومحرکه توربوشارژ برای آن در نظر گرفته شده بود گمان می رود در این خودرو نیز موتور V6 جایگزین نسخه 2.9 لیتری شود تا مزایای مالیاتی چین بهره ببرد. با توجه به این که آئودی اخیرا موتوری 2.5 لیتری پنج سیلندر با قدرت 525 اسب بخار معرفی کرده است جای تعجب نیست اگر فراری با موتور تواین توربو V6 حداقل قدرت 500 اسب بخار و گشتاور 596 نیوتون متر تولید کند.