البته این برندها تلاش کرده اند با عرضه خودروهای جدیدی همچون شاسی بلند MKC نظر مشتریان را جلب کنند تا بلکه بتواند حرفی برای گفتن داشته باشند. عرضه این محصول به تنهایی فروش برند خود را حدود 16% افزایش دهد.
این در حالی است که رشد کلی برند مذکور نصف آن یعنی 8% در سال 2014 بوده است. همچنین قرار است لینکلن به تازگی نسخه باز طراحی شده از شاسی بلند بزرگ MKX را تولید و روانه بازار کند.
لینکلن از سال 2013 درصدد جوان سازی و احیا روند سوددهی محصولاتش بوده است اما با افتی بی سابقه در فروش 32 سال گذشته است مواجه شده و تنها 13 هزار دستگاه از محصولاتش را به فروش رسانده.
البته با توجه به آمارهای فعلی می توان گفت لینکلن وضعیت بهتری از یک سال گذشته پیدا کرده و پیش بینی می شود آینده امیدوارکننده ای را پیش رو داشته باشد.
در حال حاضر شرکت های ب ام و، لکسس و آئودی بازار خودروهای لوکس ایالات متحده را دست دارند.