printlogo

ب ام و در هند از تلاشش برای بازیابی کاهش فروش دو ساله توسط معرفی مدل های جدید و تازه شده در بازار هند و رقابت جدی با رقبایی همچون مرسدس بنز و آئودی خبر داده است.
کد خبر : 3393
تاریخ انتشار : 21 بهمن 1393 12:06:00

این خودروساز مونیخی سال 2014 را با فروش 6812 دستگاه خودرو در هند به پایان رساند در حالی که مرسدس بنز 10201 دستگاه و آئودی 10851 دستگاه خودرو را در هند فروختند. بی ام و در پی حضور مجدد در این رقابت است و از برنامه همکاری با هفت تامین کننده قطعه محلی برای افزایش بومی سازی خبر داده که می تواند به قیمت گذاری رقابتی محصولاتش کمک کند.

ب ام و در هند تصمیم دارد امسال 15 مدل و نسخه جدید را در هند عرضه کند که شامل خودروی اسپرت هیبریدی i8، سری و سری 6 به روز شده و نسخه های عملکرد بالای M از X5 و X6 یعنی X5M و X6M است.

فیلیپ ون شار، مدیر ب ام و در هند اظهار داشت دوره جدیدی در زمینه استراتژی تجارت ما در راه است. وی هم چنین گفت: "نمی خواهیم با مدل های ابتدایی ارزان دربخش های پر فروش حضور یابیم. برخلاف برخی رقبایمان تمرکز بی ام و در هند بر تجارتی سودده از طریق فروش خودروهای ممتاز بدون تخفیف است."

ب ام و علاوه بر مدل های ممتاز CBU، بسته های CKD سری های 1، 3، 3 GT، 5 و 7 و X1، X3 و X5 را نیز وارد هند می کند که در کشورهای دیگر ساخته شده و در کارخانه چنای بی ام و مونتاژ می شوند.