printlogo

شرکت سایپا یدک به منظور ترویج فرهنگ استفاده بهینه از فن آوری های نوین وهمچنین تسهیل در برقراری ارتباط مشتریان با سازمان خدمات پس از فروش سایپا، اقدام به طراحی و ایجاد نرم افزار تلفن همراه مشتریان نموده است.
کد خبر : 3343
تاریخ انتشار : 19 بهمن 1393 12:48:00

شرکت سایپا یدک اعلام کرد در این راستا به جهت بهبود فرآیند مورد نظر ، بر آنیم تا با استفاده از نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما ایده های خلاقانه و همچنین مهم ترین مشکلات موجود ( شامل طراحی ، اطلاعات ارائه شده و ....) در این نرم افزار را شناسایی نمائیم.

نسخه 2.3 به بالا))Android نصب نرم افزار در سیستم مشتریان می توانند جهت دریافت و نصب Mobile Application سایپایدک از طریق سایت اختصاصی نرم افزار ( mobile.saipayadak.org ) و یا مارکتهای اینترنتی مانند CafeBazar و Myket اقدام نمایند . 

IOS نصب نرم افزار در سیستم مشتریان می توانند جهت دریافت و نصب Mobile Application سایپایدک وارد نرم افزار App Store شده و پس از جستجوی برنامه با نام Saipa Yadak و انتخاب گزینه Get آن را نصب نمایند .

نکته: مشتریان محترم ،لازم است برای  نصب این نرم افزار به اینترنت دسترسی داشته باشید تا اطلاعات اولیه دریافت شود. .

 

نحوه ارسال نظرات و پیشنهادات:

- ثبت نظرات و پیشنهادات در پورتال سازمانی شرکت سایپا یدک ((www.saipayadak.org 

- پست الکترونیکی (customer@saipa-crm.ir) 

- شماره پیامک 5000196770 

- ثبت پیشنهاد در بخش ثبت نظرات سامانه نرم افزار تلفن همراه سایپا یدک 

- مکاتبه به آدرس: کیلومتر 17 جاده مخصوص – نبش خ داروپخش-شرکت سایپا یدک-   مدیریت امور مشتریان

 

الزامات: 

-تکمیل پروفایل

- درج شماره تماس ( تلفن همراه) جهت ارتباط بعدی

-ثبت شماره شاسی خودرو در صورت دارا بودن محصولات گروه خودرو سازی سایپا

 

آخرین مهلت ارسال: 10 اسفند ماه93

بررسی نظرات واعلام نتایج:15اسفند ماه93

 

 

 

جوائز برندگان: 

·         15دستگاه تبلت 

·         15دستگاه گوشی هوشمند 

·         بسته های خدمت کارت نارنجی  سایپا 

 

 برای دریافت فایل نرم افزار اینجا کلیک کنید.