printlogo

در شرایطی که کمتر از یک هفته به پایان سال 2014 باقی مانده، همه نگاه‌ها به سالی که گذشت معطوف شده است و آمار 50 هفته اخیر توجه همه را به خود جلب کرده است.
کد خبر : 2690
تاریخ انتشار : 03 دی 1393 14:45:00

برای موتور جست‌وجوی گوگل هم گزارش روندهای سال 2014 در اولویت قرار گرفته است. خودروسازان مدت‌ها انتظار کشیدند تا ببینند در کنار کلماتی که بیشترین جست‌وجوی گوگل را در سال 2014 به خود اختصاص داده‌اند (رابین ویلیامز، آی‌فون 6، ابولا) کدام خودرو بیشتر از سایرین در گوگل جست‌وجو شده است. به‌رغم تولید نسل ششم خودروهای نماد آمریکا، یعنی موستانگ و عرضه پرفروش‌ترین خودروهای سری اف در آمریکا، آمار گوگل نشان می‌دهد که خودرو فورد در سال 2014 بیشتر از سایر خودروها در گوگل جست‌وجو شده است. خودرو جیپ دومین جایگاه را به خود اختصاص داده و خودرو دوج سومین خودرویی بوده که در گوگل بیشترین جست‌وجوها را به خود اختصاص داده است. فهرست سایر خودروهایی که بیشترین جست‌وجو در گوگل را طی سال 2014 میلادی به خود اختصاص داده‌اند به ترتیب به این شرح است: تویوتا، جنرال موتورز، سوبارو، هوندا، نیسان، بی‌ام‌و، تسلا. 

 

منبع: دنیای اقتصاد