printlogo

دومین دوره رقابت‌های مهارت فروش برند ام وی ام میان 1400 فروشنده از نمایندگی‌های مجاز این برند برگزار شد.
کد خبر : 24920
تاریخ انتشار : 5 آبان 1403 - 14:18

 دومین دوره رقابت‌های مهارت فروش برند ام وی ام میان 1400 فروشنده از نمایندگی‌های مجاز این برند برگزار شد.
در این رقابت‌ها تمامی کارشناسان فروش نمایندگی‌های مجاز ام وی ام در سراسر کشور طی سه مرحله با هم به رقابت پرداختند و در نهایت سه فروشنده برتر معرفی شدند. مرحله نهایی این مسابقه طی دو روز 26 و 27 برگزار شد و فروشندگان در سناریو‌های واقعی در حضور مشتری با چالش‌های متفاوتی برای فروش خودرو مواجه شدند. 
این رقابت با حضور داورانی از دفتر مرکزی و با هدف ارزیابی و ارتقا توانایی‌ها فروشندگان برای ارائه بهترین خدمات و افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان برگزار شد.
 
بزرگ‌ترین رقابت میان کارشناسان فروش خودرو در کشور
این مسابقات با حضور 1400 کارشناس و سرپرست فروش از نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور در چندین مرحله برگزار شد و از این نظر بزرگ‌ترین رقابت میان کارشناسان فروش خودرو در کشور محسوب می‌شود. 
در مرحله پایانی داوران نکات مثبت و منفی در عملکرد هر فروشنده را به وی متذکر شده و رده‌بندی نهایی با معرفی سه نفر برتر اعلام شد.
 
نفرات برتر این رقابت در میان نمایندگی‌های ام‌وی‌ام به ترتیب زیر هستند:
•    مقام اول: میثاق قیطانی 
•    مقام دوم: نغمه علیخانی 
•    مقام سوم: میثاق پارسیا 
کارشناسان فروش از آن دسته از افرادی هستند که ارتباط مستقیمی با مشتریان دارند، به همین دلیل ارزیابی عملکرد آن‌ها در شاخصه‌های مختلف و بهبود سطح کیفی ارائه خدمات توسط کارشناسان فروش، اهمیت فراوانی برای مدیران خودرو دارد.
 
ارتقای سطح کارشناسان فروش می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر رضایت مشتریان داشته باشد. با بهبود مهارت‌های ارتباطی، دانش محصول و توانایی ارائه راه‌حل‌های مناسب، کارشناسان فروش قادر خواهند بود نیازهای مشتریان را بهتر درک کرده و پاسخ‌های دقیق‌تری ارائه دهند. این امر منجر به تجربه خرید بهتر، اعتماد بیشتر به برند و افزایش وفاداری مشتریان می‌شود. همچنین، آموزش مداوم کارشناسان فروش می‌تواند باعث کاهش اشتباهات و افزایش سرعت در فرایند خرید خودرو شود که در نهایت رضایت کلی مشتریان را به همراه خواهد داشت.