printlogo

سیبا موتور فروش نقدی اعتباری، کشنده تک محور FAW J6P-460 این شرکت را از صبح روز پنج‌شنبه ۵ مهرماه آغاز می‌کند.
کد خبر : 24749
تاریخ انتشار : 4 مهر 1403 - 17:0

سیبا موتور فروش نقدی اعتباری، کشنده تک محور FAW J6P-460 این شرکت را از صبح روز پنج‌شنبه ۵ مهرماه آغاز می‌کند.
طرح فروش نقدی اعتباری کشنده تک محور FAW J6P-460 سیبا موتور که از فردا ۵ مهرماه آغاز می‌شود تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.
نکته قابل اهمیت در طرح فروش کشنده فاو، اختصاص بیمه بدنه یکساله به متقاضیان طرح ۶ ماهه و ۹ ماهه است.
مبلغ پیش‌پرداخت خرید نقدی اعتباری کشنده تک محور FAW J6P-460، به میزان ۶۰ درصد قیمت محصول و مبلغ ۲ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان در زمان ثبت‌نام تعیین شده است.


تسهیلاتی که برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده است نیز مبلغ ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که نرخ سود تسهیلات مختلفی دارد.
نرخ سود تسهیلات خرید نقدی اعتباری کشنده تک محور FAW J6P-460 در روش پرداخت ۳، ۶ و ۹ ماهه به ترتیب، بدون سود برای پرداخت ۳ ماهه، ۱۲ درصد در پرداخت ۶ ماهه و ۱۸ درصد نیز برای پرداخت ۹ ماهه اعلام شده است.
سررسید چک‌ در روش بازپرداخت ۳ ماهه به تعداد یک فقره به تاریخ ۵ دی ماه سال جاری و مبلغ یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است. 
متقاضیان خرید ۶ و ۹ ماهه هم باید به ترتیب دو و سه فقره چک با سررسید سه ماهه صادر کنند که تاریخ چک‌ها در بازپرداخت ۶ ماهه، پنج دی سال جاری و پنج فروردین سال ۱۴۰۴ با مبلغ یک میلیارد و ۵۵ میلیون و ۸۱۴ تومان برای هر چک، تعیین شده است.
خریداران کشنده با بازپرداخت ۹ ماهه نیز باید سه فقره چک به تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۳، ۵ فروردین سال ۱۴۰۴ و ۵ تیرماه ۱۴۰۴ در وجه شرکت صادر کنند. مبلغ هر چک نیز ۷۳۶ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۱۴۲ تومان اعلام شده است.
براساس این گزارش، زمان آغاز بازپرداخت اقساط از دی ماه سال جاری است.
متقاضیان خرید کشنده تک محور FAW J6P-460 سیبا موتور می‌توانند سفارش خرید خود را در عاملیت‌های مجاز این شرکت ثبت کنند.
همچنین برای دریافت مشخصات فنی کشنده تک محور FAW J6P-460 به وبسایت گروه بهمن به آدرس https://bahman.ir مراجعه کنند.