printlogo

این کراس اوور شهری ممتاز هیچ سازشی بین طراحی و ماجراجویی ندارد . یک خودروی 7 نفره با DNA و سراسر نوآوری هیجان انگیز.
کد خبر : 24743
تاریخ انتشار : 4 مهر 1403 - 15:28

این کراس اوور شهری ممتاز هیچ سازشی بین طراحی و ماجراجویی ندارد . یک خودروی 7 نفره با DNA و سراسر نوآوری هیجان انگیز
با چراغ‌هایLED  خیره کننده وجلوپنجره ای خاص به حضور شما جلوه ای با ابهت میدهد.
صفحه نمایش به روز شده 12.3 اینچی مرکزی برای همه سفرها، با شارژر بی سیم، Android Auto و Wireless Apple CarPlay و یک رابط کاربری مدرن برای سرگرم کننده تر کردن سفرها . صفحه نمایش 12.3 اینچی کاملاً لمسی بوده و به شما امکان می دهد چیزهایی را که دوست دارید با جزییات بیشتری ببینید. همه اینها ، همراه با انضمام اتصال تلفن هوشمند ، نیسان NEW X-TRAIL را به مرکزی برای سرگرمی شما تبدیل میکند.
این امکان وجود دارد که از اتفاقات پیش رو خبر نداشته باشید،اما نگران نباشید چون NEW X-TRAIL به لیدر پیشرفته (ProPILOT) مجهز است .
لیدر پیشرفته موجود به شما کمک می‌کند تا خودرو را در ترافیک هدایت کنید و در عین حال به شما کمک می‌کند تا روی مسیر خود متمرکز شوید. لیدر پیشرفته( ProPILOT )را فعال و مفهوم رانندگی بدون دردسر را به سطح جدیدی ارتقا دهید. با استفاده از نقشه برداری آزادراه ، لیدر پیشرفته( ProPILOT) موجود قادر به “خواندن و تحلیل جاده” است.
این تجهیزات به مانند داشتن یک جفت چشم اضافیست . نقاط کور یا آنچه را که پیش روی شماست و نمی توانید ببینید را بررسی کنید . هر زمان که به کمک نیاز داشته باشید مانند پای نامرئی روی پدال ترمز میماند که ناگهان سبب توقف خودرو در ترافیک می شود .