printlogo

شرکت دیار خودرو طی مراسمی از کراس اوور بایک X7 یا همان Beijing X7، محصول جدید خود در محل هتل استقلال تهران رونمایی کرد.
کد خبر : 24731
تاریخ انتشار : 2 مهر 1403 - 12:37

شرکت دیار خودرو طی مراسمی از کراس اوور بایک X7 یا همان Beijing X7، محصول جدید خود در محل هتل استقلال تهران رونمایی کرد.
دیار خودرو یکی از باسابقه ترین خودروسازان ایران است که از ابتدا تولید و عرضه محصولات برند بایک چین را در برنامه خود داشته و قرار است کراس اووری از هویت جدید برند بایک یعنی بیجینگ به بازار ایران عرضه شود؛ این محصول جدید Beijing X7 نام دارد.

بایک X7

مشخصات فنی بایک X7

این کراس اوور مدرن از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو GDi (تزریق سوخت مستقیم) بهره می‌برد که خروجی آن ۱۸۵ اسب بخار قدرت در دور ۵۵۰۰ و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور در بازه ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور است. خروجی این موتور ۴ سیلندر خطی از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو این خودرو منتقل می‌شود؛ بایک X7 در بخش عقب تعلیق مولتی لینک و در بخش جلو دارای تعلیق مک فرسون است. این خودرو با مشخصات مذکور، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در حدود ۸ ثانیه به ثبت می رساند.

مشخصات فنی بایک X7

طراحی بایک X7

این کراس اوور ۴.۷۱ متری بافاصله محوری ۲.۸ متر و ارتفاع و عرض ۱.۸۹ و ۱.۷۱ متری‌ اش فضای بسیار خوبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی ۷.۴ لیتر در هر ۰۰ کیلومتر است که با توجه به وزن ۱.۶۵ تنی آن و بهره‌گیری از مخزن سوخت ۶۰ لیتری  مصرف سوخت مناسبی به‌ حساب می‌آید.

جلوی بایک X7
جلوپنجره خودرو از نوع فریم‌لس است و چراغ های جلو با ترند متصل طراحی شده اند. در نمای کناری شاهد خطوط نرم و روان هستیم و دستگیره ها نیز به صورت مخفی طراحی شده اند.

عقب بایک X7

در نمای عقب چراغ ها به هم پیوسته هستند و قالب آن ها تیره‌رنگ است. سپر با چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر به‌کاررفته در آن هم سبب شده است نمای عقب هم حالتی اسپرت به خود بگیرد.

امکانات ایمنی و رفاهی بایک X7

بایک X7 را می‌توان به جرات یکی از مجهزترین خودروهای مونتاژی بازار ایران دانست. این خودرو علاوه بر سیستم اتو پارک و ماساژور های صندلی جلو به سیستم ورود بدون کلید و استارت نقطه‌ای، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مجهز به مالتی مدیا و سیستم ناوبری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو حالته با پنل کنترلی لمسی، سانروف و سقف پانورامیک، در برقی صندوق‌ عقب، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت(زیر زانویی و کناره ها هم قایل تنظیم است) و سرنشین در ۴ جهت، حافظه صندلی راننده و آینده‌های جانبی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس و دستگیره مخفی درها نیز مجهز شده است.

امکانات ایمنی و رفاهی بایک X7

دستگیره مخفی در

بایک X7

در زمینه ایمنی، بایک X7 عملکرد قابل توجهی داشته و موفق به کسب 5 ستاره در تست تصادف CNCAP شده است. این خودرو مجهز به سیستم های ایمنی پیشرفته ای از جمله ABS و EBD، کنترل پایداری الکترونیکی، کیسه های هوای متعدد (راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار و کنترل حرکت بین خطوط، هشدار نقاط کور و سیستم پیشگیری از تصادف از جلو است.

قیمت بایک X7

قیمت بایک X7

قیمت بایک X7 از سوی دیار خودرو 2 میلیارد و 104 میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت بایک X7