printlogo

شرکت آرین دیزل ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، شرایط تست کشنده X5000 را برای علاقه مندان فراهم کرده است.
کد خبر : 24709
تاریخ انتشار : 26 شهریور 1403 - 16:46

«خبرماشین» - شرکت آرین دیزل ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، شرایط تست کشنده X5000 را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است و آرین دیزل به عرضه کننده  محصولات تجاری برند شک موتو، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارد و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.

آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارد؛ این شرکت پیش از این با حضور در نمایشگاه های مختلف و ارایه خودروهای خود با کاربری های مختلف توانسته بود نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

این مجموعه در این نمایشگاه کشنده X5000 را به نمایش گذاشته است؛ ایکس پنج هزار در مدت کوتاه حضور خود در بازار توانسته به دلیل گستردگی خدمات پس از فروش آرین دیزل و کیفیت بالا و همچنین قدرت بسیار مناسب به عنوان یک کشنده بازار خوبی را در میان دیگر رقبا در اختیار بگیرد.

این کشنده به پیشرانه ۱۳ لیتری دیزلی مجهز است که آرایش ۶ سیلندر خطی دارد و ۲۴ سوپاپی است. فناوری توربوشارژ را برای قدرت بیش تر در این پیشرانه داریم و خنک کاری این پیشرانه با آب انجام می شود.

آلایندگی کشنده جدید آرین دیزل از استاندارد یورو ۵ پشتیبانی می‌کند. این پیشرانه توان تولید حداکثر ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن‌متر برخودار است. یک جعبه دنده اتوماتیک با ۱۶ دنده به جلو و ۲ دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

در این کشنده امکانات خوبی نظیر کولر درجا، بخاری درجا، کروز کنترل، بالابر هیدرولیکی و الکترونیکی کابین، قفل مرکزی، آینه های کناری با تنظیمات برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و فناوری ال ای دی چراغ ها، سنسور باران، صفحه نمایش ۱۰ اینچی سیستم مالتی مدیا، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS)، خروجی برق ۲۲۰ ولت و… را در این کشنده می بینیم که باعث می شود شکموتو X5000از نظر آپشن سرتر از دیگر رقبای چینی خود باشد.

کامیون کشنده شکموتو X5000آرین دیزل با توجه به پیشرانه قدرتمند خود، در رنج کشنده های ۴۴ تن قرار می گیرد. شکموتو X5000 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل۶۳۵۰، ۲۵۵۰ و ۳۹۷۵ میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۸۰۰ میلی متر اعلام شده است. وزن خالص کامیون کشنده شک موتو X۵۰۰۰ آرین دیزل هم ۶۸۸۶ کیلوگرم اعلام شده و حداکثر توان شیب روی این کامیون کشنده با بار ۳۶ درصد اعلام شده است.

همچنین آرین دیزل محصولات دیگر خود شامل کامیون باری X5000L (با کاربری تانکر حمل سوخت)، کامیون کمپرسی X5000D (با کاربری میکسر) را در معرض نمایش گذاشته است.