printlogo

شرکت نامی خودرو پیشرو ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از تویوتا RAV4 جدید رونمایی کرد.
کد خبر : 24706
تاریخ انتشار : 26 شهریور 1403 - 16:25

«خبرماشین» - شرکت نامی خودرو پیشرو ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از تویوتا RAV4 جدید رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است و نامی خودرو به عنوان وارد کننده محصولات نیسان، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارد و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.

 

مشخصات فنی تویوتا RAV4 جدید

راو۴ از سال ۱۹۹۴ روی خط تولید قرار داد و تا کنون ۵ نسل از آن در کاتالوگ فروش تویوتا قرار گرفته است.

تا پیش از جهش غیرقابل کنترل قیمت خودرو در بازار ایران و تداوم گرانی ها؛ شاسی بلند راو۴ یکی از خوش قیمت ترین محصولات خوب! بازار بود. گزینه ای از برند معتبر ژاپنی که به عنوان یک خرید ارزنده پیش روی مشتری قرار داشت.

مدل 2024 این خودرو که قرار است توسط نامی خودرو عرضه شود مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی قرار دارد که خروجی های ۱۷۱ اسب بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به تمام چرخ ها می رسد و این یعنی با یک شاسی بلند دو دیفرانسیل یا AWD طرف هستیم که به سادگی از پس آفرود های سبک بر می آید. شتاب صفر تا صد این خودرو در شرایط استاندارد در ۱۰.۷ ثانیه رقم می خوردو و نهایت سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را می توان با این خودرو تجربه کرد. سیستم تعلیق این کراس اوور در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای آن ثبت می شود.

در این کراس اوور امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی، دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، صفحه نمایش مالتی مدیا مرکزی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، صندلی برقی ۸ حالته راننده، تهویه اتوماتیک و … را می بینیم. البته در کاتالوگ ذکر شده که سایر آپشن ها در زمان عقد قرارداد نهایی خواهد شد.