printlogo

شرکت نامی خودرو پیشرو ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، محصولات وارداتی برند نیسان شامل سیلفی Max-Edition را در معرض نمایش قرار داد.
کد خبر : 24700
تاریخ انتشار : 26 شهریور 1403 - 16:20

«خبرماشین» - شرکت نامی خودرو پیشرو ضمن حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، محصولات وارداتی برند نیسان شامل سیلفی Max-Edition را در معرض نمایش قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است و نامی خودرو به عنوان وارد کننده محصولات نیسان، با مجموعه کاملی از محصولات خود در این نمایشگاه حضور دارد و تکنولوژی و آینده بازار خودرو ایران را به نمایش می‌گذارد.

مشخصات فنی نیسان سیلفی Max-Edition

نیسان سیلفی یکی از سدان های جذاب نشان نیسان است که در بازار های جهانی در نسخه های مختلفی تولید و به فروش می رسد اما نسخه وارد شده به ایران e-power نیسان سیلفی خواهد بود که یک خودرو هیبریدی بسیار جذاب است؛ بنابراین عملکرد فنی متفاوتی نسبت به رقبایش دارد.

گیربکس تک دنده نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت اقتصادی، برگ برنده نیسان سیلفی در مقایسه با رقبایش است. این خودرو در سیکل ترکیبی ۳.۹ لیتر بنزین می‌سوزاند که رقمی مطلوب برای یک سدان کوچک به حساب می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ نیسان سیلفی مجهز به دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی است؛ موتور بنزینی این خودرو ۳ سیلندر خطی ۱.۲ لیتری با حداکثر توان ۱۳۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر است و نوع پیشرانه الکتریکی این خودرو، سنکرون آهنربای دائم و نوع باتری لیتیوم یون سه گانه است.

توان تولید شده توسط پیشرانه های این خودرو از طریق یک گیربکس E-CVT محرک جلو به چرخ ها منتقل می شود و اهرم تعویض دنده از نوع طرح موس به همراه شیفت لاک الکترونیکی است. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب محور پیچشی با محور پایدار کننده است.

نیسان سیلفی e-Power در شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۱۰.۲ ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعت آن به ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. راننده می‌تواند با انتخاب یکی از ۵ حالت رانندگی، عملکرد خودرو را به سمت بهینه‌سازی مصرف سوخت یا بالا بردن قدرت و چابکی سوق دهد.

این خودرو با ابعاد ۴۶۳۱ در ۱۸۱۵ در ۱۴۵۰ میلیمتر، ظاهری زیبا و جذاب دارد. جلوپنجره V-Motion مشخصه نیسان، در این مدل بازطراحی شده و شبکه جدیدی دارد. طراحان در عناصری مانند سپر، چراغ‌ها و خطوط بدنه هم تغییراتی ایجاد کرده‌اند تا ظاهری مدرن‌تر و اسپرت‌تر به این خودرو ببخشند. در پشت سر هم قوس زیبای سقف و خطوط تیز گلگیرها به چشم می‌خورد.

نیسان سیلفی از سبک جدید طراحی خودرو های نیسان بهره می برد که سبک طراحی بسیار جذاب و تا حدی تهاجمی است و این سبک در اکثر محصولات نیسان نظیر؛ نیسان سانی و یا نیسان ماکسیما و… دیده می شود. در نمای جلو این خودرو به واسطه استفاده از خطوط شکسته و همچنین کروم کاری های انجام شده در بخش جلو پنجره چهره این جلو کمی خشن و در عین حال عضلانی شده است.

نمای عقب نیسان سیلفی نیز ظاهری متفاوت از دیگر خودروهای برند ژاپنی را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های عقب این خودرو کشیده و بلند هستند و می‌توان آن‌ها را به نسل جدید خودروهای مرسدس بنز شبیه دانست. نکته‌ای که در مورد طراحی خارجی نیسان سیلفی وجود دارد، سقف مشکی‌رنگ آن است. وجود این سقف باعث می‌شود تا جلوه اسپرت خودرو افزایش یابد، به خصوص اگر نیسان سیلفی را در رنگ‌های روشن خریداری کنید.

طراحی داخل کابین نیسان، سبک طراحی ملایم تر و عامه پسند تری است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ در داخل کابین نیسان به دلیل استفاده از اِلمان های بروز نظیر کلاستر نیمه دیجیتال و یا نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا و… شاهد چهره و سبک طراحی بسیار خوبی هستیم و از طرفی استفاده از متریال با کیفیت می تواند از جذابیت های داخل کابین این خودرو به حساب می آید.

 

سیستم کمک هدایتی و کنترل هوشمند نیسان سیلفی

نیسان سیلفی مجهز سیستم کنترل حرکت در سربالایی و جلوگیی از حرکت رو به عقب، کروز کنترل تطبیقی هوشمند، اتوهلد، سیستم هشدار خروج از خطوط، سیستم حرکت بین خطوط، هشدار مانع در نقاط کور، سیستم هوشمند E-Pedal و سیستم توقف و روشن شدن مجدد موتور خودرو، رادار، پرو پایلوت، تشخیص خطوط، دوربین ثبت وقایع و کنترل اتوماتیک نور بالا است.

 

سیستم های ایمنی نیسان سیلفی

این خودرو مجهز به هشدار کم بودن باد تایر، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای، سیستم کنترل دینامیک خودرو، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار صوتی به عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو و ... است.