printlogo

هلدینگ خودرویی خسروانی، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور را با کد 1780 با حضور مدیران این مجموعه، مدیران ارشد شرکت کرمان موتور، هنرمندان و اصحاب رسانه در شمال تهران افتتاح کرد.
کد خبر : 24667
تاریخ انتشار : 20 شهریور 1403 - 13:29

هلدینگ خودرویی خسروانی، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور را با کد 1780 با حضور مدیران این مجموعه، مدیران ارشد شرکت کرمان موتور، هنرمندان و اصحاب رسانه در شمال تهران افتتاح کرد.

نمایندگی کرمان موتور خسروانی 1780

کرمان موتور خسروانی 1780

حسین خسروانی، مالک این مجموعه در مراسم افتتاح نمایندگی کرمان موتور گفت: هلدینگ خودرویی خسروانی، به عنوان بزرگترین مرجع خودرویی کشور، همواره این افتخار را داشته است تا با ارائه خدمات خاص، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

حسین خسروانی
وی ادامه داد: ما در مجموعه خسروانی، سبد گسترده ای از تمام محصولات بازار ایران را گرد هم آوردیم تا مشتریان بتوانند مقایسه کاملی از خودرو های مورد نظرشان داشته باشند؛ و در حال حاضر مجموعه نمایندگی های فعال این هلدینگ شامل نمایندگی مدیران خودرو، نمایندگی ماموت خودرو و نمایندگی کرمان موتور است.
نمایندگی فروش کرمان موتور 1780

نمایندگی فروش کرمان موتور 1780 خسروانی در محل خیابان باهنر، بین جعفری و دزاشیب و تعمیرگاه در محل خیابان شریعتی، نرسیده به نیاوران، جنب پمپ بنزین شریعتی قرار دارد.

فرهاد آئیش

 

افتتاح مرکز خدمات پس از فروش کرمان موتور 1780 خسروانی

همچنین در ادامه این مراسم مرکز خدمات پس از فروش کرمان موتور با کد 1780 عاملیت خسروانی در محل خیابان شریعتی، نرسیده به نیاوران، جنب پمپ بنزین افتتاح شد.

مرکز خدمات پس از فروش کرمان موتور 1780 خسروانی

خدمات پس از فروش کرمان موتور

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


چرا خسروانی؟

ثبت نام در سامانه یکپارچه و انتخاب نمایندگی 1780 خسروانی

این روزها که تب خرید خودرو بیش از پیش بالا گرفته و متقاضیان خودرو بعد از عبور از مراحل سختی نظیر ثبت نام، بلوکه کردن پول، تکمیل فرایند در سامانه تخصیص یکپارچه و... بالاخره موفق می شوند تا اجازه خرید یک دستگاه خودرو پیدا کنند، دغدغه بعدی آنها انتخاب یک نمایندگی مطمئن و معتبر است که خستگی از تن آنها در اورد و با خدماتی خاص، آنها را تا تحویل خودرو همراهی کند.

مجموعه نمایندگی های خوش نام خسروانی سال های طولانی در این حوزه مشغول هستند و علاوه بر فروش خودرو ، در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرگاه نیز پیشرو است.

تجهیزات تعمیرگاهی به روز و نیروهای بسیار متخصص این مجموعه، در کمتر جایی دیده می شود، تا جایی که حتی برخی از پذیرش های تعمیرگاهی در سایر نمایندگی ها نیز، به این نمایندگی واگذار می شوند. 

ثبت نام در سامانه یکپارچه

مشتری مداری و پیگیری ۲۴ ساعته تقاضاهای مشتریان فقط در این نمایندگی صورت می گیرد. وقتی مشتری در طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو موفق به خرید می شود، در مرحله بعد ضمن تکمیل مشخصات در سامانه باید یک نمایندگی را جهت تحویل خودرو انتخاب کند. نمایندگی 1780 خسروانی آمادگی ارائه این خدمت به مشتران را دارند. بنابراین مشتریان می توانند برای تکمیل مراحل خرید محصولات کرمان موتور در زمان انتخاب نمایندگی در سامانه یکپارچه، کد 1780 را انتخاب کنند و چه از طریق سامانه و چه ار طریق مراجعه حضوری به شعب، ثبت نام خود را کامل کنند.

 

طرح جایگزینی خودرو

در هلدینگ خودرویی خسروانی، شما می توانید خودرویتان را از هر برندی که باشد، با یکی از خودرو های موجود در مجموعه تعویض کنید. به این شکل که خودروی شما کارشناسی شده و به عنوان پیش پرداخت خودروی جدید برداشته میشود. همچنین شما میتوانید اختلاف قیمت خودروی قدیمی و جدیدتان را با اقساط 5 ساله بپردازید که عملا خرید خودرو را تا حد زیادی ساده میکند!

طرح جایگزینی خودرو


فروش به شرط خدمات پس از فروش!

مهمترین دغدغه خریداران خودرو، از جمله خودرو های ایرانی و چینی، خدمات پس از فروش است بسیاری از خریداران نگرانی تامین قطعات بدنه و فنی خودرو را دارند. مجموعه تعمیرگاه های خسروانی در سراسر تهران، با در اختیار داشتن انبار قطعات اورجینال تمام خودرو های ایرانی،چینی و آلمانی، و داشتن کادر مجرب و متخصص، پاسخگوی تمام نیاز های شما در زمینه خدمات پس از فروش است. 

خدمات پس از فروش

تعمیرگاه ام وی ام: تهران، استاد معین، ابتدای طوس شرقی، نمایندگی خسروانی 193
تعمیرگاه اکستریم و فونیکس: تهران، تهرانپارس، وفادار شرقی، خیابان احسان، خیابان چهارم غربی(اشرفی) پلاک 13
تعمیرگاه کرمان موتور: تهران، شریعتی، نرسیده به نیاوران، جنب پمپ بنزین شریعتی
تعمیرگاه فولکس واگن: تهران، آجودانیه(سباری)، جنب خیابان چهارم غربی پلاک 59
تعمیرگاه خودرو‌های ایرانی و چینی: تهران،کیلوتر 11 جاده مخصوص،ابتدای خیابان سپاه اسلام، مجموعه اتوخسروانی

شعب هلدینگ خودرویی خسروانی
شعب هلدینگ خودرویی خسروانی

شعبه غرب:

یادگار امام جنوب، خیابان دامپزشکی، بلوار استاد معین، ابتدای طوس شرقی، پلاک ۵۵۹

۰۲۱۶۶۰۳۴۶۶۰

شعبه شرق:

تهرانپارس، کنارگذر بزرگراه زین الدین، خیابان وفادار، بعد از اتوبان باقری، پلاک۱۰۵۶

۰۲۱۷۷۰۴۰۶۷۰

شعبه شریعتی:

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، بعد از پل رومی، جنب بن‌بست حقیقت خواه، فونیکس

۰۲۱۲۲۰۰۳۳۰۰

شعبه جاده مخصوص:

کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص، ابتدای خیابان سپاه اسلام، پلاک ۸۷

۰۲۱۴۴۹۰۳۰۰۰

شعبه دزاشیب:

تجریش، ابتدای دزاشیب، نرسیده به آتش نشانی، پلاک ۱۵

۰۲۱۲۲۷۰۷۱۷۱

شعبه دزاشیب