printlogo

شرکت ستاره ایران با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مرسدس بنز در ایران، چهار مدل از خودروهای این برند را در سامانه جانبازی عرضه می‌کند؛ این شرکت دارای بیش از 15 نمایندگی در شهرهای تهران، مشهد، مازندران، یزد، کرمان، تبریز، شیراز، اصفهان و بوشهر است.
کد خبر : 24661
تاریخ انتشار : 20 شهریور 1403 - 10:26

شرکت ستاره ایران با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مرسدس بنز در ایران، چهار مدل از خودروهای این برند را در سامانه جانبازی عرضه می‌کند؛ این شرکت دارای بیش از 15 نمایندگی در شهرهای تهران، مشهد، مازندران، یزد، کرمان، تبریز، شیراز، اصفهان و بوشهر است.

این شرکت به منظور بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ویژه جانبازان ، اقدام به ارائه محصولات مرسدس بنز در این سامانه را می‌نماید. متقاضیان می‌توانند از طریق این سامانه، خودروی مرسدس بنز مورد نظر خود را انتخاب کنند. در این طرح، خودروهای مرسدس بنز در دسته‌بندی‌های مختلف برای جانبازان ۷۰ درصد و ۷۰ درصد ویژه در نظر گرفته شده‌اند:

 

جانبازان ۷۰ درصد در دسته ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودروهای زیر را انتخاب نمایند:

Mercedes-Benz A 180 L

 

جانبازان ۷۰ درصد ویژه در دسته ۳۵ هزار یورو نیز می‌توانند از بین خودروهای زیر انتخاب کنند:

Mercedes-Benz C 200 L

Mercedes-Benz GLA 200

Mercedes-Benz GLB 200

 

متقاضیان و جانبازان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه عرضه خودروهای جانبازان، نسبت به ثبت‌نام و خرید خودروهای مرسدس بنز اقدام نمایند.

افراد مشمول این طرح برای انجام مرحله ثبت‌نام خرید و ویرایش خودروهای ثبت‌نام شده قبلی، می‌توانند به آدرس https://janbazan.saleauto.ir  مراجعه کنند. همچنین، برای مشاوره می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۱۶، داخلی ۱۹۰، ۱۹۱ و ۱۹۲، از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۰۰ عصر تماس حاصل فرمایند.

 

 

تاریخچه شرکت ستاره ایران

 

سال ۱۳۸۱ | با ورود برند مرسدس بنز به بخش اجرایی کشور، شرکت «ستاره ایران» متولد شد

مرسدس بنز با دو مدل C 240 و  E 240 در سال ۱۳۸۱ وارد ناوگان موتوری نیروی انتظامی و راهور شد و این نخستین ورود مرسدس بنز، شرکت خودروسازی آلمانی به بخش اجرایی کشور بود.

بنز پلیس راهور

در آن سال شرکت دایملر کرایسلر (دایملر آ.گ کنونی )  از طرف شرکت سازنده، از این خودروها پشتیبانی می‌کرد. در همین زمان شرکت ستاره ایران تاسیس شد، این شرکت که برای پشتیبانی اتومبیل‌های پلیس به وجود آمده بود، تحت مالکیت شرکت دایملر کرایسلر (دایملر آ.گ کنونی ) قرار داشت.

بنز آگاهی

 

سال ۱۳۸۴ | نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش اتومبیل‌های سواری مرسدس بنز در ایران

فعالیت شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش اتومبیل‌های سواری مرسدس بنز در ایران از سال ۱۳۸۴ آغاز شد.

در این سال، نمایشگاهی اختصاصی در هتل استقلال تهران برگزار شد. هدف از برپایی این نمایشگاه رونمایی و معرفی جدیدترین مدل‌های خودروهای سواری مرسدس بنز بود. علاوه بر این، شرکت ستاره ایران در این سال نمایشگاه مرکزی خود را در خیابان ولیعصر، نبش اسفندیار افتتاح کرد.

نمایندگی بنز در ایران

در ابتدای فعالیت، شرکت ستاره ایران، غالبا به ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای مرسدس بنز نیروی انتظامی می‌پرداخت، اما پس از گذشت مدتی، سیاست‌های ستاره ایران تغییر کرد و شرکت خودروهای شخصی، مرسدس بنز را نیز، پذیرش و تعمیر کرد. پذیرش این خودروها همانند خودروهای پلیس، در تعمیرگاه مرکزی واقع در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص صورت می‌گرفت.

تولید بنز در ایران

سال ۱۳۸۶| آغاز مونتاژ E-Class W211 در ایران

سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۸ میلادی) سال مهمی در تاریخچه مرسدس بنز در ایران محسوب می‌شود؛ در این سال بود که با توافقات صورت گرفته میان شرکت دایملر کرایسلر (دایملر آ.گ کنونی) و گروه صنعتی ایران‌خودرو، تولید خودروهای مرسدس بنز در ایران محقق شد و پروژه مونتاژ خودروی سواری مرسدس بنز کلاس E با اتاق W211 آغاز شد. شرکت تاپ خودرو مسئولیت تولید این خودروها را در محل اصلی ایران‌خودرو برعهده گرفت.

 

سال ۱۳۸۷| انتقال محل مرکز خدمات پس از فروش و معرفی مدل E 200 NGT و برخی مدل های جدید

در سال ۱۳۸۷، شرکت ستاره ایران به تولید خودروهای سواری مرسدس بنز، ادامه داد. از مهم‌ترین رویدادهای این سال می‌توان به برگزاری نمایشگاهی اختصاصی در هتل المپیک اشاره کرد. ستاره ایران در این نمایشگاه مدل جدید  E Class – گازسوز خود را معرفی کرد که E200 NGT نام داشت و کارشناسان و متخصصان حوزه خودرو استقبال خوبی از این نمایشگاه کردند.

دفتر مرکزی جدید ستاره ایران

سال ۱۳۹۴| افتتاح نمایشگاه و دفتر مرکزی جدید ستاره ایران

در سال ۱۳۹۴، دور جدیدی از همکاری گروه دایملر (مرسدس بنز) آلمان و شرکت ستاره ایران آغاز شد و فعالیت‌های شرکت توسعه همه‌جانبه پیدا کرد. در همین زمان بود که دفتر مرکزی شرکت ستاره ایران، از خیابان زعفرانیه به خیابان مطهری منتقل شد.

 

مرکز خدمات پس از فروش شرکت ستاره ایران

شرکت ستاره ایران فعالیت‌های خود را در زمینه خدمات پس از فروش خودروهای سواری مرسدس بنز گسترش داد و با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و ابزارآلات روز دنیا به پذیرش و تعمیر خودروهای مرسدس بنز اقدام کرد. هدف اصلی این شرکت، جلب رضایتمندی مشتریان است و تا امروز موفق شده گام‌های قابل توجهی در جهت تامین خواسته‌های ایشان بردارد. این مجموعه در راستای تامین نیازمندی مشتریان، فعالیت‌های خود را در زمینه تأمین قطعه، تا حد زیادی گسترش داده است.

پیروی از خط مشی و استانداردهای شرکت دایملر، در همه زمینه‌ها در شرکت ستاره ایران جزو الزامات است. همچنین کسب رضایت مشتری در رأس امور قرار دارد و کارکنان این مجموعه، رضایت مشتریان را در تمامی فعالیت‌ها سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

مشتریان می‌بایست از خرید قطعات و لوازم متفرقه و مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز خودداری کرده و در صورت نیاز به هرگونه سرویس دوره‌ای یا تعمیرات، انتخاب نخست‌شان مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش شرکت ستاره ایران باشد.

مرکز خدمات پس از فروش شرکت ستاره ایران

اداره پذیرش ؛ محیطی آرام برای رسیدگی به امور مشتریان

محیط اداره پذیرش و ارتباط با مشتریان، از محیطی آرام، بر پایه استانداردهای شرکت دایملر آ.گ برخوردار است. کارشناسان مجرب پذیرش، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و مالکان اتومبیل‌های سواری مرسدس‌بنز هستند.

اولویت و هدف اصلی همه همکاران در این بخش، خدمت‌رسانی به مشتریان و در نهایت جلب رضایتمندی آن‌هاست. به همین منظور اقدامات مثبتی در جهت نهادینه‌شدن این مهم در لایه‌های مختلف شرکت صورت گرفته است. این مرکز ضمن ارائه سرویس‌های مربوط به بازدیدهای دوره‌ای کامل اتومبیل، با استفاده از جدیدترین روش‌های تعمیرات خودرو مطابق با استانداردهای شرکت دایملر آ.گ، به رفع عیوب مربوطه  اقدام می‌کند.

 

انتقال با خودرو بر

این ما هستیم که به سوی شما می آییم. دیگر نیاز به تردد در خیابان های شلوغ نیست؛ دیگر نیازی به طی مسیرهای طولانی نیست.

اتومبیل مشتریان از مقابل دفتر یا منزل آن‌ها به وسیله خودروبر توسط کارکنان ستاره ایران، پذیرش و به مرکز خدمات پس از فروش برای اقدامات مربوط به سرویس خودرو و یا تعمیرات منتقل می‌شود و با اتمام کارهای تعمیراتی و انجام امور اداری، اتومبیل به محل دفتر یا منزل مشتریان تحویل داده می‌شود.

لوازم جانبی و قطعات بنز

لوازم جانبی و قطعات بنز

فروش تمامی قطعات اصلی مرسدس بنز با هولوگرام شرکت ستاره ایران و تامین قطعات امنیتی اتومبیل‌های مرسدس بنز در بخش لوازم جانبی و قطعات انجام می‌شود.

همچنین فروش و یا سفارش‌گیری لوازم جانبی (Accessories)، لوازم تزئینی (Collection) و قطعات بدنه (AMG) نیز در بخش لوازم جانبی و قطعات صورت می‌گیرد.