printlogo

ایران خودرو در نظر دارد تا پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را در هفته آینده انجام دهد؛ با توجه به اختلاف قیمت کارخانه و بازار محصولات، در صورت برنده شدن چقدر سود نصیب خریدار می شود؟
کد خبر : 24567
تاریخ انتشار : 24 مرداد 1403 - 11:6

«خبرماشین» - ایران خودرو در نظر دارد تا پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را در هفته آینده انجام دهد؛ با توجه به اختلاف قیمت کارخانه و بازار محصولات، در صورت برنده شدن چقدر سود نصیب خریدار می شود؟
در این طرح خودروهای پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما، ری را، لونا GRE و بستیون NAT عرضه می شود که میزان سود آن به شرح زیر است:

پژو 207 دستی: حدود 200 میلیون تومان
تارا: حدود 150 میلیون تومان
رانا پلاس: حدود 150 میلیون تومان
سورن پلاس بنزینی: حدود 130 میلیون تومان
ری را: هنوز قیمت بازار مشخص نشده است


شرایط ثبت نام ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ به منظور تسهیل خرید مصرف‌کنندگان واقعی خودرو، شرکت ایران‌خودرو در نظر دارد بخشی از ظرفیت تولیدات خود تا پایان سال ۱۴۰۳را به صورت طرح پیش فروش و فوق‌العاده طی اولویت‌بندی و در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری، عرضه کند.
این فراخوان شامل متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است.
متقاضیان عادی لازم است برای ثبت نام اولیه، دارای ۲۳۰ میلیون تومان وجه در حساب وکالتی که در بانک‌های عامل افتتاح می‌کنند، باشند.

مراحل و زمان‌بندی انجام ثبت درخواست (متقاضیان عادی)
۱- وکالتی کردن حساب و مسدودی مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از روز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ  ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ نزد بانک‌های عامل. 
۲- ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikcosales.ir،  در ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتی کردن حساب و مسدود کردن مبلغ تعیین شده نزد بانک‌های عامل از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۴  تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ 
۳- اطلاع رسانی نتایج اولویت‌بندی از سوی شرکت ایران‌خودرو.  
۴- فراخوان متقاضیان اولویت‌بندی شده برای واریز وجه و انجام ثبت نام طبق زمان‌بندی و اولویت‌های تعیین شده. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید