printlogo

گروه خودروسازی بهمن با انواع خودروهای سواری وارداتی، تولیدی و تجاری خود در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور دارد؛ گروه بهمن در این نمایشگاه نتا GT، هاوال H6، کشنده بایک X9 و هونگچی QI را در معرض نمایش قرار داده است.
کد خبر : 24484
تاریخ انتشار : 30 تیر 1403 - 17:28

گروه خودروسازی بهمن با انواع خودروهای سواری وارداتی، تولیدی و تجاری خود در نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور دارد؛ گروه بهمن در این نمایشگاه نتا GT، هاوال H6، کشنده بایک X9 و هونگچی EQM5 را در معرض نمایش قرار داده است.
نتا GT محصولی برقی در کاروان گروه بهمن است که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است. نتا جی تی (GT) پرشتاب ترین خودروی ایران است که طی ۳.۷ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. قوی ترین نسخه این خودرو به دو موتور الکتریکی مجهز است که در نهایت هر ۴ چرخ خودرو را به حرکت درمی آورند. این دو موتور در مجموع می توانند ۴۶۲ اسب بخار توان و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کنند و شتاب صفر تا صد ۳.۷ ثانیه ای را برای نتا جی تی به ارمغان بیاورند.
پک باتری در نظر گرفته شده برای نسخه فول ۷۸ کیلو وات ساعت ظرفیت دارد و می تواند با یک بار شارژ ۵۸۰ کیلومتر پیشمایش را برای خودرو فراهم کند. این باتری تحت فرآیند شارژ سریع تنها طی ۳۰ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد ظرفیت خود می رسد. در پروسه شارژ معمولی نیز ۱۴ ساعت طول می کشد تا باتری از حالت ۰ درصد به ۱۰۰ درصد برسد.
هاوال هیبریدی H۶ برقی مصحول دیگری است که توسط BMSPACE در این نمایشگاه حضور دارد. هاوال H۶ خودروی مدرن برند شناخته شده HAVAL است که در بازار ایران جایگاه برجسته‌ای دارد. 
کشنده ۴۴ تن بایک X۹  با یک موتور ۱۳ لیتری از برند CUMMINS  و گیربکس ZF است که با طراحی متفاوت فضای داخل کابین نظر اهل فن را به خود جلب کرده است.