printlogo

نشست خبری شرکت آفتاب خودرو، عرضه کننده محصولات مزدا در ایران با حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت برگزار شد.
کد خبر : 24466
تاریخ انتشار : 20 تیر 1403 - 19:5

نشست خبری شرکت آفتاب خودرو، عرضه کننده محصولات مزدا در ایران با حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت برگزار شد.
در ابتدای مراسم محسن عارفی، توضیحاتی در خصوص تاریخچه برند مزدا ارائه کرد.
وی ادامه داد: شرکت مزدا سال ۲۰۰۱ جوینت ونچری با فورد و چانگان با هدف کاهش هزینه های تولید در چین منعقد کرد.
عارفی در خصوص شرکت آفتاب خودرو گفت: این شرکت در گذشته مسئولیت خدمات پس از فروش بسیاری از برندهای مطرح را بر عهده داشته و دارای شبکه نمایندگی در سراسر کشور است.
مدیرعامل شرکت آفتاب خودرو در این مراسم گفت: این شرکت با سابقه ۲۰ ساله در حوزه خدمات پس از فروش فعالیت خود را آغاز و با آزادسازی واردات خودرو از سال گذشته تصمیم بر عرضه مزدا در ایران گرفتیم.
کاظمی ادامه داد: در سال گذشته پس از چند ماه مذاکره با چانگان در چین موفق به عقد قرارداد شدیم.
وی افزود: این توافق به طور مستقیم با دفتر مزدا در چین و با اطلاع از توفق تولید در ایران و تعهد بر پشتیبانی کامل خدمات پس از فروش انجام شده است.
مدیرعامل آفتاب خودرو ادامه داد: برای گرفتن مجوز در داخل کشور نیاز به قرارداد و تفویض اختیار از برند مادر داشتیم که شرکت مزدا این مدارک را در اختیار ما گذاشت.
کاظمی در خصوص مدل هایی که قرار است در ایران عرضه شود گفت: خودروهای مزدا EZ-6، مزدا ۳ بنزینی، مزدا CX30، CX50، مزدا آراتا و ... را وارد کشور خواهیم کرد.
مدیرعامل آفتاب خودرو افزود: مزدا ۳ و CX30 خریداری شده و در حال حاضر به ایران رسیده است و احتمالا شهریور عرضه آن آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: لیست قطعات این محصولات تهیه و خریداری شده و نگرانی بابت تامین لوازم یدکی نخواهیم داشت. همچنین ۶ عاملیت تهران، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، بوشهر راه اندازه شده و در حال گسترش هستیم.