printlogo

گروه خودرویی ستوده به عنوان یکی از فعالان خوشنام در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران، اداره تحویل خود را در غرب تهران افتتاح کرد.
کد خبر : 24436
تاریخ انتشار : 12 تیر 1403 - 14:26

گروه خودرویی ستوده به عنوان یکی از فعالان خوشنام در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران، اداره تحویل خود را در غرب تهران افتتاح کرد.

گروه خودرویی ستوده

اداره تحویل

این اداره تحویل به عنوان یکی از اولین مراکز حرفه ای تحویل خودرو به مشتریان، با هدف آماده بودن همه شرایط استاندارد و ارتقا کیفیت عرضه محصولات در شان خریداران، افتتاح شده است.

اداره تحویل گروه خودرویی ستوده

اداره تحویل گروه خودرویی ستوده در فضای 4 هزار متری احداث شده است که دارای بخش های مختلفی شامل: کافه رایگان، بازی و سرگرمی، امور خدماتی خودرو مانند پی دی آی (بازدید خودرو توسط مشتری قبل از تحویل خودرو)، واحد دیتیلینگ، کارواش و ... با الهام گیری از مراکز تحویل خودرو در کشورهای اروپایی است که پیش از این نمونه ای با این سطح در کشورمان نداشتیم.

گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده

نشانی اداره تحویل گروه خودرویی ستوده

تهران - بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) - خیابان سپاه اسلام

نشانی اداره تحویل گروه خودرویی ستوده

درباره گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده از سال ۱۳۹۵ درخصوص فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت مدیران خودرو، فعالیت خودش را آغاز و در ۷ سال گذشته به صورت تک برند در این زمینه فعالیت داشته است، اما از ابتدای سال ۱۴۰۲ از نمایندگی مونوپل خارج و با اضافه کردن سایر برندها و مولتی برند شدن، برگی جدید بر افتخارات این مجموعه اضافه شد؛ حضور گسترده در بازار خودرو، شناخت کافی از بازار هدف و سلیقه خریدار ایرانی باعث شد که نقش پررنگ ‌تر گروه خودرویی ستوده در بازار ایران بیشتر به چشم بیاید.

گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده با سابقه درخشان که تا کنون موفق به کسب رضایت مشتریان شده است، یکی از بزرگترین گروه های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است و در حال حاضر نماینده برندهای مختلفی از جمله ام وی ام و فونیکس، ماموت خودرو، کرمان موتور و آرین پارس موتور در سراسر ایران است؛ تحویل به موقع خودرو، احترام به مشتریان در تمام مراحل، خدمات کامل همراه با حفظ گارانتی خودروها و ... ویژگی های این گروه خودرویی است که باعث رضایت مشتریان شده است.

برخی از خدمات گروه خودرویی ستوده شامل فروش نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی، ارائه خدمات پس از فروش شامل تعمیرات، سرویس های دوره ای و تامین قطعات یدکی، ارائه خدمات بیمه و لیزینگ خودرو، ارائه خدمات تست درایو و مشاوره خرید خودرو است.

گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده در حال حاضر مشغول به ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم محصولات برند فونیکس و ام وی ام است. با توجه به ترسیم افقی روشن در بازار فروش خودرو کشور همچنین در راستای ارتقای ارزش نهادن و رضایت مشتریان از دریافت خدمات پس از فروش، خودرو گروه خودرویی ستوده راه اندازی و احداث مجموعه خدمات پس از فروش سایر شرکت‌های خودروسازی مانند آرین پارس موتور و کرمان موتور را در دستور کار خود قرار داده تا مشتریان با مفهوم سطح جدید از ارائه خدمات پس از فروش در کشور آشنا شوند؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ گروه خودرویی ستوده با داشتن شعب متعدد در سراسر ایران و پرسنل مجرب، خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

گروه خودرویی ستوده

جهت ورود به سایت و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

گروه خودرویی ستوده

 

 

نشانی نمایندگی های گروه خودرویی ستوده:

 

شعبه مرزداران (فونیکس):

اتوبان اشرفی اصفهانی، تقاطع مرزداران

شماره تماس :۴۶۱۲۱۶۱۶-۰۲۱

 

شعبه شیخ فضل اله

اتوبان شیخ فضل اله،بعد از چوب تراش لاین کندرو

شماره تماس :۴۴۲۷۱۶۱۹-۰۲۱

 

شعبه نازی آباد

خیابان شهید رجایی جنوب،جنب ساختمان المپ

شماره تماس :۵۵۳۳۳۵۵۳-۰۲۱

 

شعبه ستارخان

ستارخان،چهارراه خسرو پلاک۵۶۵

شماره تماس :۴۴۲۵۱۰۵۵-۰۲۱

 

شعبه خدمات پس از فروش:

اتوبان شیخ فضل اله خروجی چوب تراش، لاین کندرو، پ ۳۸

شماره تماس :۰۲۱۴۴۲۸۰۴۰۱