printlogo

شرکت نامی خودرو که مسئولیت عرضه خودروهای نیسان را در ایران بر عهده دارد؛ کراس اوور قشقایی را به سبد محصولات خود اضافه کرد.
کد خبر : 24426
تاریخ انتشار : 6 تیر 1403 - 17:50

«خبرماشین» - شرکت نامی خودرو که مسئولیت عرضه خودروهای نیسان را در ایران بر عهده دارد؛ کراس اوور قشقایی را به سبد محصولات خود اضافه کرد.

نیسان قشقایی یکی از پرفروش ترین مدل های این خودروساز ژاپنی است که در سال های گذشته نیز در ایران مونتاژ و به زودی قرار است، عرضه آن نیز آغاز گردد.

نیسان قشقایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ این خودرو ظاهری جذاب و به‌روز دارد، هرچند که تمام المان‌های طراحی آن کاملا جدید نیستند؛ یک چراغ جلو اسپلیت LED وجود دارد که از زیبایی بیشتری برخوردار است اما ویژگی های مدل قدیمی خود را حفظ می کند. در جلو، جلوپنجره V-Motion نیز بسیار مدرن تر است. در قسمت عقب، این خودرو شباهت زیادی به نیسان مگنیت دارد.

نیسان قشقایی

به‌ روزرسانی‌های ظاهری شامل یک جلوپنجره کاملا جدید است که با الهام از “زره جنگی سامورایی‌های ژاپنی” طراحی شده است. شکل مثلثی و سپرمانند آن در قسمت بالایی با چراغ‌های جلوی کاملا جدید تکرار می‌شود. توضیحات نیسان در مورد این الهام‌گیری کمی طولانی است.

نیسان قشقایی

در قسمت داخلی، کابین کاملاً مدرن دارای یک نمایشگر کاملاً دیجیتال، یک صفحه لمسی شناور و یک کنسول مرکزی با ظاهری زیبا است. ویژگی های جدید از جمله اتصال Wi-Fi ، نیسان کانکت و صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی هدآپ نیز در این خودرو وجود دارد.

مشخصات فنی نیسان قشقایی

مشخصات فنی نیسان قشقایی

این خودرو مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۳۹ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۸۴ نیوتن متر به همراه گیربکس اتومات CVT است. این کراس اوور با گیربکس CVT، طی زمان ۱۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می یابد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

نیسان قشقایی وارداتی نامی خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۳۹۴، ۱۸۰۶ و ۱۵۹۵ میلی متر بوده و فاصله محوری آن هم ۲۶۴۶ میلی متر اعلام شده است.

در بخش تجهیزات خودرو نیسان قشقایی در سطح مناسبی قرار دارد اما در مقایسه با چینی های مونتاژی کم‌توان دیده می‌شود. سیستم دوربین ثبت وقایع، ترمز دستی برقی، سیستم ایمنی نشان دهنده باد تایرها (TPMS)، سیستم کنترل پایداری (TCS و TRC)، سقف سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، قفل کنترل مرکزی، انتخاب حالت رانندگی، نوربالا اتوماتیک و تطبیقی، صندلی راننده برقی، اهرم شیفتر تعویض الکترونیکی دنده و پدل شفتر، اتولایت و چراغ جلو LED از امکانات این کراس اوور هستند.

همچنین از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به برف پاکن های حساس به سرعت، برف پاکن عقب، صفحه نمایش 10 اینچی، صندلی های چرمی، پشت آمپر دیجیتالی 6 اینچی، آینه عقب برق اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز همچنان این خودرو را می‌توان یک خودرو ایمن دانست که از امکانات به روز مانند کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای بهره می‌برد. چراغ‌ روشنایی روز، ایزوفیکس، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، هشداردهنده ترافیک عقب، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی یا HAC و سیستم ترمز کنترل لغزش شتاب گیری یا ASR از دیگر امکانات این خودرو محسوب می‌شوند.

نیسان قشقایی