printlogo

شرکت نامی خودرو که مسئولیت عرضه خودروهای نیسان را در ایران بر عهده دارد؛ کراس اوور کیکس را به سبد محصولات خود اضافه کرد.
کد خبر : 24425
تاریخ انتشار : 6 تیر 1403 - 17:44

«خبرماشین» - شرکت نامی خودرو که مسئولیت عرضه خودروهای نیسان را در ایران بر عهده دارد؛ کراس اوور کیکس را به سبد محصولات خود اضافه کرد.

نیسان کیکس

مشخصات فنی نیسان کیکس

این خودرو کراس اوور مجهز به یک پیشرانه نسل سوم ۴ سیلندر با حجم ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی است که حداکثر قدرت موتور ۱۲۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۱۴3 نیوتون متر است.

گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع Xtronic سی وی تی ۶ سرعته بوده و این محصول دارای فرمان برقی حساس به سرعت است.

مشخصات فنی نیسان کیکس

این خودرو از برخی از پیشرفته‌ترین امکانات فناوری جدید روز، مثل نسل جدید گیربکس ضریب پیوسته Xtronic برخوردار هست. نیسان ایکس تریل با گیربکس ضریب پیوسته سریع‌تر شتاب می‌گیرند، بی‌صداتر کار می‌کنند و مصرف سوخت آنها به طور میانگین ۱۵ درصد نسبت به خودروهایی که گیربکس اتوماتیک معمولی دارند کمتر است.

نیسان کیکس همانند نیسان جوک، یک خودرو اقتصادی محسوب می‌شود؛ همچنین این خودرو به صورت دیفرانسیل جلو در بازار ایران عرضه خواهد شد.

نیسان کیکس

نیسان کیکس به دستیارهای رانندگی هوشمند مجهز نیست اما تمامی سیستم‌های ایمنی مورد نیاز به همراه شش کیسه هوا را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. این خودرو در تست تصادف موسسه آمریکایی NHTSA، چهار ستاره ایمنی را کسب کرده است که نمره قابل قبولی برای یک کراس‌اوور اقتصادی محسوب می‌شود.

در زمینه امکانات و تجهیزات، کیکس از امکانات ایمنی استاندارد مانند 6 کیسه هوا، ABS، EBD، کنترل پایداری، و سیستم‌های کمکی ترمز برخوردار است. امکانات رفاهی شامل سیستم صوتی Bose با 8 بلندگو، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، سانروف برقی، و سیستم ورود و استارت بدون کلید می‌شود.

نیسان کیکس