printlogo

تعدادی از مشتریان راسا موتور از بدقولی این شرکت و عدم ارسال پیامک تکمیل وجه گلایه مندند که نیازمند رسیدگی بیشتر نهادهای نظارتی است.
کد خبر : 24285
تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1403 - 12:34

تعدادی از مشتریان راسا موتور از بدقولی این شرکت و عدم ارسال پیامک تکمیل وجه گلایه مندند که نیازمند رسیدگی بیشتر نهادهای نظارتی است.

برخی از مشتریان ضمن گلایه از عدم ارسال پیامک واریز وجه از سوی راسا موتور، از بی نتیجه بودن پیگیری ها خبرداده اند و خواستار رسیدگی به این مشکل شده اند.

 

در همین رابطه بخوانید:

هشدار به خریداران؛ راسا موتور فقط 5 نمایندگی در کل کشور دارد

 

نظرات برخی از مشتریان ناراضی شرکت راسا موتور:

راسا موتور