این خودرو دارای پوشش استتاری در قسمت های عقب و جلو بوده که این امر نشان دهنده نصب سپرهای جلو وعقب جدید و چراغ های باز طراحی شده در این قسمت است.
این خودروی آزمایشی دارای یک بسته باتری لیتیومی نصب شده زیر خودرو است که قابلیت شارژ از طریق یک پریز شهری معمولی را نیز دارد. نیروی مورد نیاز سری 3 هیبریدی الکتریکی از طریق یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ گازوئیلی و یک موتور الکتریکی با مجموع قدرت یک موتور شش سیلندر به توان 245 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر تامین می شود. این موتور در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته استپترونیک به روز رسانی شده نصب شده است و متوسط مصرف سوخت آن تنها 2 لیتر در هر صد کیلومتر است.
آلایندگی کربن دی اکسید محصول فوق 50 گرم بر کیلومتر اعلام شده.