این شرکت آلمانی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و فراخوان های اخیرش تا حدودی وجهه آن را خراب کرده. آقای ویمینگ از مدیران فولکس واگن در چین – گفت: شرکت بهترین تلاش خود را برای بازیابی اعتمادها و برگرداندن مشتریان از دست رفته خواهد نمود.
وی گفت: تبدیل شدن به قابل اعتماد ترین برند بازار چین مهم تر از افزایش سهم فروش است.
اوایل این ماه مقامات چینی از فولکس واگن خواستند تمامی مدارک فنی مربوط به فراخوان تعداد 600 هزار دستگاه ساگیتار و بیتل جدید را ارائه نماید.
گفتنی است فولکس واگن در طی ده ماهه ابتدایی سال حدود 3.03 میلیون دستگاه از محصولاتش را در چین به فروش رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی 14 درصدی را نشان می دهد.