printlogo

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای استراتژی‌های گروه سایپا در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه‌های مختلف از جمله کیفیت محصولات، برنامه‌ریزی مستمری با تعریف پروژه‌های مختلف انجام شده است.
کد خبر : 22273
تاریخ انتشار : 7 آذر 1401 - 19:26

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای استراتژی‌های گروه سایپا در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه‌های مختلف از جمله کیفیت محصولات، برنامه‌ریزی مستمری با تعریف پروژه‌های مختلف انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی با بیان مطلب فوق افزود: نتیجه این برنامه‌ریزی‌ها که با همت تمامی همکاران صورت پذیرفته، باعث افزایش کیفیت خودرو شاهین شده است و در آخرین نظر‌سنجی های انجام شده از مشتریان این خودرو، سطح رضایتمندی مشتریان 87 درصد ارتقاء یافته که نشان از به ثمر نشستن اقدامات انجام شده است.

او افزود: بر اساس این موضوع در آبان ماه، شاهد جهش فروش خودرو شاهین بوده‌ایم به نحوی که میزان پذیرش ثبت نام بیش از 400 درصد نسبت به مهرماه افزایش یافته و با توجه به افزایش درخواست متقاضیان جهت خرید این محصول برنامه‌ریزی لازم جهت افزایش تولید صورت پذیرفته است.