printlogo

مدیرعامل پلاسکوکار سایپا:
مدیرعامل شرکت پلاسکوکارسایپا گفت:  شرکت پلاسکو کار سایپا با توجه به اهداف و استراتژی های تعریف شده جهت افزایش سود آوری، حضورل موثردر بازار، توسعه محصول و بازاریابی در عرصه نمایشگاهی حضور فعال دارد.
کد خبر : 22110
تاریخ انتشار : 7 آبان 1401 - 19:25

مدیرعامل شرکت پلاسکوکارسایپا گفت:  شرکت پلاسکو کار سایپا با توجه به اهداف و استراتژی های تعریف شده جهت افزایش سود آوری، حضورل موثردر بازار، توسعه محصول و بازاریابی در عرصه نمایشگاهی حضور فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از سایپانیوز، محمد هاشمی خواه با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس سیاست های جدید گروه خودرو سازی سایپا  شرکت پلاسکوکارسایپا در سال جاری با حضور مستمر در عرصه نمایشگاهی نسبت به سال گذشته توانسته مسیر خوبی را در توسعه کسب و کار در سطح گروه و خارج از گروه  سایپا دنبال کند.

هاشمی خواه تصریح کرد: این شرکت بابیش از نیم قرن تجربه در صنعت پلیمر توانسته در سال های اخیر به عنوان یک شرکت قطعه ساز اصلی در حوزه تولید قطعات تزئینی شامل: داشبورد، سپر، رودری، کنسول خودروهای گروه سایپا،  خود را در بازار مطرح کند و برای گروه سایپا ارزش آفرین باشد.

او در خصوص کیفی سازی محصولات پلاسکوکار گفت: در راستای اهداف کیفی تعریف شده گروه خودروسازی سایپا با برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت پلاسکوکار سایپا گام های موثری برداشته و در این راستا موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت IATF در سال جاری شده است.

هاشمی خواه با اشاره به اهمیت اصالت قطعات تولیدی اظهار داشت: با توجه به تاکید وزیر صمت و مدیرعامل گروه، به منظور مبارزه با قطعات تقلبی و قاچاق قطعات، این شرکت با راه اندازی سیستم ردیابی و شناسایی محصول که با نصب بارکد های مخصوص بر روی محصولات انجام می گیرد، اصالت قطعات را ایجاد کرده به نحوی که قطعات قابل ردیابی و تایید است.