این نسخه جدید که تنها با ساختار 4×2 موجود است پایین تر از نسخه ممتاز پاجیرو اسپرت4×4 MT قرار می گیرد. موتور دیزلی 2.5 لیتری 16 سوپاپ چهار سیلندر به همراه یک توربوشارژر اینترکول در این خودرو حفظ شده است. قدرت و گشتاور این موتور نیز به ترتیب 178 اسب بخار و 400 نیوتون متر باقی مانده اند. یک گیربکس اتوماتیک پنج سرعته نیز برای این خودرو ارائه می شود.
میتسوبیشی علاوه بر این گیربکس اتوماتیک تنها مدل خود در هند را به جلوپنجره کرومی و سپرهای اصلاح شده نیز مجهز کرده است. داخل این خودرو بی تغییر باقی مانده است و تنها صفحه نمایش سرگرمی چندگانه جدیدی در آن تعبیه شده است. نسخه های دستی این خودرو اکنون در نمایندگی های فروش هستند.
این شاسی بلند اتوماتیک در کنار مدل دستی خود در کارخانه هندوستان موتورز مونتاژ می شود. پاجیرو اسپرت AT دارای کنترل دمای اتوماتیک، دوربین پارک معکوس و سیستم سرگرمی چندرسانه ای به عنوان ویژگی های استاندارد است.
هیوندای سانتافه، سانگ یانگ رکستون، تویوتا فورچونر و شورلت کاپتیوا از رقبای این خودرو هستند.