اما به گفته Alain Uyttenhoven، معاون لکسس در اروپا، این خودرو نسخه ای قابل دسترس تر از ابرخودروی LFA بوده و با خودروهایی مانند مرسدس کلاس S کوپه و مازراتی گرن توریزمو رقابت می کند.
Uyttenhoven اظهار داشت: "این خودرو یک مدل کاملا کربنی 350 هزار پوندی نخواهد بود. این خودرو ساختاری ساده تر داشته و تیراژ تولیدی بیش از 500 دستگاه خواهد داشت."
هنوز اطلاعاتی از نیرومحرکه این خودرو منتشر نشده است اما با توجه به آن که نمونه کانسپت آن دارای سیستم هیبریدی 500 اسب بخاری بود و 98 درصد خودروهایی که لکسوس اکنون در کشورهای اروپایی به فروش می رساند هیبریدی هستند احتمالا چنین سیستمی در این مدل جدید نیز به کار خواهد رفت. هم چنین اگر شایعات درست باشند ممکن است موتور تواین توربو V8 نیز برای این خودرو عرضه شود.