printlogo

به منظور بررسی پیشبرد فرامین 8 گانه رئیس جمهور انجام شد؛
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در آخرین روزهای سال 1400 با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا از نزدیک از دستاوردها و پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی این شرکت در زمینه طراحی و ساخت محصولات جدید بر روی پلت فرم های سایپا و برنامه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
کد خبر : 20950
تاریخ انتشار : 28 اسفند 1400 - 16:15

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در آخرین روزهای سال 1400 با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا از نزدیک از دستاوردها و پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی این شرکت در زمینه طراحی و ساخت محصولات جدید بر روی پلت فرم های سایپا و برنامه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از سایپانیوز، این بازدید به منظور بررسی پیشبرد فرامین ۸ گانه ریاست جمهوری برای تحول در صنعت خودروسازی و در حوزه توسعه محصول، انجام شد.
محمدعلی تیموری به همراه معاونین و مدیران ارشد با حضور در سالن های واقعیت مجازی (VR)، استودیوی طراحی، آزمایشگاه ها از سایر امکانات و توانمندی های این مرکز بازدید کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان این بازدید به ضرورت تشکیل کمیته عالی توسعه محصول با حضور مدیران ارشد گروه تأکید کرد و مقرر شد جلسات منظم این کمیته تشکیل و راهبری پروژه های توسعه محصول در سطح عالی انجام و موانع و مشکلات برطرف شود.
او افزود: معاونت برنامه ریزی و مطالعات استراتژیک سایپا باید در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش، بخش های تخصصی ایجاد کند تا  تعاریف دقیق و متناسب با نیازهای واقعی جامعه، طراحی و ارائه کند.
تیموری با اشاره به اهمیت ایجاد شرکت های درجه یک (Tier One) در گروه سایپا گفت:  اختیارات باید به شرکت های اصلی گروه سپرده شود تا بتوانند بر مبنای رعایت صرفه و صلاح شرکت، نسبت به سرمایه گذاری در توسعه محصولات خود اقدام کنند.
او تاکید کرد: این شرکت ها باید بتوانند با ایجاد و مدیریت زنجیره تأمین زیر مجموعه خود، مدیریت زنجیره مالی و فروش محصولات خود را  انجام دهند و  تکنولوژی های مرتبط با محصولات را نیز کسب کنند.