printlogo

به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خدمات پس از فروش ایران خودرو صورت گرفت:
نمایشگاه دائمی «توسعه زنجیره تامین قطعات خدمات پس از فروش» در وب‌سایت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) فعالیت خود را به صورت مجازی آغاز کرد.
کد خبر : 20083
تاریخ انتشار : 17 مهر 1400 - 15:54

 

نمایشگاه دائمی «توسعه زنجیره تامین قطعات خدمات پس از فروش» در وب‌سایت شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) فعالیت خود را به صورت مجازی آغاز کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ایکوپرس- نمایشگاه دائمی «توسعه زنجیره تامین قطعات خدمات پس از فروش» که در دی ماه سال گذشته به منظور افزایش عمق خودکفایی در شرکت ایساکو آغاز به کار کرده بود، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تسهیل در بازدید، در مهرماه سال جاری به نمایشگاه مجازی تغییر هویت داد و ازین پس علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://www.isaco.ir/main/part-development/ از این نمایشگاه بازدید کنند.
گفتنی است، این نمایشگاه به منظور شناسایی تولیدکنندگانی که امکان تولید قطعات موجود در این نمایشگاه را دارند راه‌اندازی شده و هدف اصلی از برگزاری آن، شناسایی تولید کننده برای تولید قطعات بدون منبع و تک منبعی بوده و قطعات و لوازمی همچون انواع آیینه، چراغ، کیت چراغ، سیبک فرمان، کمک فنر، لنت ترمز، کاسه نمد، بلبرینگ، سوپاپ و ... در معرض بازدید قرار گرفته است.