printlogo

نورسیده ای از سرزمین‏های شرقی
مسیح فرزانه
کد خبر : 199
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1393 10:01:00

 وقتی چندی پیش از «جان جوریگا» مدیر بخش قوای محرکه کیا/هیوندای در آمریکای شمالی پرسیدند که چه شد پس از 19 سال فعالیت در کمپانی‏های بزرگی چون تویوتا، فورد و جنرال‏موتورز و کار روی پروژه شورولت کوروت، این برندها را رها کرده و راهی همکاری با دو برند نو پای کره‏ای شدی؟ در پاسخ گفته بود: "در میان تمامی خودروسازان، تنها در هیوندای به وضوح دیدم که فاصله بین ارائه طرح، تحقیق و نتیجه دادن آن چقدر کوتاه است! شعار هیوندای، یعنی «پشتکار، صرفه‏جویی و هماهنگی» فقط حرف نبود! در حالی که ما در GM نظرات مشتریان را جمع‏آوری می‏کردیم، اما مدیران نظر خود را پیاده می‏کردند! ولی اینجا، در هیوندای دقیقاً جو متفاوتی حاکم است."

 
گزارش کامل این مقاله را در «مجله ماشین» شماره 378 تیرماه 1393 مطالعه فرمایید.
 
تصاویر: علیرضا بهپور