رونمایی از مازراتی لوانته پیش از ارائه یک شاسی بلند تمام برقی یک گام بلند از برند لوکس اسپرت ایتالیایی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، لوانته از همان پیشرانه گیبلی هیبرید استفاده میکند که به گفته این شرکت ۲۵۶ کیلو وات توان و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را با سامانه توئین توربو حفظ میکند.
البته مصرف سوخت کارآمدتر و انتشارگاز کمتر از ویژگی های این سامانه است.
لوانته هیبرید از یک موتور چهار سیلندر بنزینی توربو 2.0 لیتری با قدرت 246 کیلووات و 450 نیوتن متر گشتاور نیرو می گیرد و هر چهار چرخ را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ZF هشت سرعته هدایت می کند.
ازحالت سکون در زمان ۶ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت می رسد.
سیستم محرک لوانته به طور معمول 100 درصد گشتاور را - از طریق دیفرانسیل با لغزش محدود - به چرخ های عقب می فرستد.
این موتور به یک سیستم 48 ولت هیبریدی کمک می کند ، که در هنگام ترمز یا کاهش سرعت انرژی را کم کرده و در محدوده کارایی توربوشارژ قرار می گیرد.