printlogo

آلمانی ها ممکن است در بخش خودروهای متوسط ​​تسلط داشته باشند، اما بخش اروپایی استلانتیس مایل نیست بدون جنگ تسلیم شود.
کد خبر : 19326
تاریخ انتشار : 24 فروردین 1400 - 19:6

آلمانی ها ممکن است در بخش خودروهای متوسط ​​تسلط داشته باشند، اما بخش اروپایی استلانتیس مایل نیست بدون جنگ تسلیم شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، سیتروئن با پیروی از پژو 508 و DS9، پرچم دار جدیدی مانند مرسدس کلاس E ، بی ام و سری 5 و آئودی A6 در اختیار دارد. اما در حالی که این سه خودروی آلمانی به صورت سدان و واگن ارائه می شوند، C5 X جدید از دو سبک بدنه تشکیل شده است. C5 X مطابق با طراحی های جذاب سیتروئن، یک مدل غیر متعارف است و ظاهری جسورانه دارد.
C5 X جدید با 4805 میلی متر (189.1 اینچ) طول، 1865 میلی متر (73.4 اینچ) عرض، از رقبای آلمانی خود کوچکتر است. 545 لیتر (19.2 فوت مکعب) حجم بار در پشت صندلی های عقب ارائه می دهد که می توان پس از جمع شدن صندلی های عقب، تا 1640 لیتر (57.9 فوت فوت) افزایش داد تا کف صاف ایجاد شود.
یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی اطلاعات و سرگرمی و یک صفحه نمایش با اندازه بزرگ و با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده وجود دارد. یک کیلومترشمار کاملاً دیجیتالی نیز در آن قرار دارد و شما هنوز هم کنترل های فیزیکی جداگانه ای برای تنظیمات آب و هوا دارید.
انواع موتورهای بنزینی در نظر گرفته شده است، اما سیتروئن پیشرانه هیبریدی پلاگین را با 225 اسب بخار قدرت و بیش از 50 کیلومتر (31 مایل) برد الکتریکی تنظیم می کند. با خاموش شدن موتور درونسوز، مدل هیبرید پلاگین می تواند با سرعتی معادل 84 مایل در ساعت (135 کیلومتر در ساعت) حرکت کند، که بیش از آن چیزی است که اکثر ما به آن نیاز خواهیم داشت.
سیتروئن C5 X از نیمه دوم سال در اروپا به فروش می رسد.