معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، از اجرای طرحهای متنوع فروش در سال جاری خبر داد و گفت: با افزایش ظرفیت تولید، تعداد خودروهای قابل عرضه در هر طرح نیز افزایش خواهد یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ایکوپرس- بابک رحمانی، با بیان اینکه راهبرد ایران خودرو، عرضه مستمر به بازار و تامین نیاز مشتریان واقعی است، خاطرنشان کرد: اجرای روش قرعهکشی، براساس مصوبات کمیته خودرو است و تا زمانی که تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش محصولات بالا باشد، همچنان ادامه خواهد داشت.
وی در عین حال گفت: ایران خودرو در اجرای روشهای فروش از مصوبات کمیته خودرو پیروی میکند و هر گونه تغییر در این روش منوط به تصمیمگیری و ابلاغ این کمیته است.
رحمانی با اشاره به تحویل خودرو به مشتریان در طول تعطیلات نوروز امسال، گفت: با تخصیص ۲۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو به مشتریان در طول این ایام، ۳۷ درصد از تعهدات معوق به مشتریان نیز انجام شده است.
وی ادامه داد: ۲۷ هزار و ۸۳۰ دستگاه خودرو در روزهای تعطیل نوروز در سیستم حمل و تحویل قرار گرفته و به دست مشتریان رسیده است.