printlogo

در مراسم افتتاح مرکز تماس جدید ایران‌خودرو عنوان شد
مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان این‌که تعامل نزدیک میان این شرکت و پلیس راهنمایی و رانندگی سبب تسهیل در تردد ناوگان امدادی خواهد شد، گفت: این تسهیل، زمینه کاهش زمان انتظار امداد و هموطنان در جاده‌ها و مسیرها را فراهم می کند‌.
کد خبر : 19094
تاریخ انتشار : 30 بهمن 1399 - 10:31

مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران، با بیان این‌که تعامل نزدیک میان این شرکت و پلیس راهنمایی و رانندگی سبب تسهیل در تردد ناوگان امدادی خواهد شد، گفت: این تسهیل، زمینه کاهش زمان انتظار امداد و هموطنان در جاده‌ها و مسیرها را فراهم می کند‌.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ایکوپرس- سید عباس میرحسینی، در مراسم افتتاح مرکز تماس جدید ایران‌خودرو، با انتقاد از این‌که امداد خودروهای متفرقه چالشی برای مشتریان هستند افزود: این افراد با ارایه خدمات نامناسب، سبب افزایش ریسک و حادثه می‌شوند. از پلیس راهور به خاطر برخورد قاطعانه با این دسته از امدادگرها قدردانی می‌کنیم.
وی از افزایش شمار ناوگان امدادی به بیش از هزار و ۱۰۰ دستگاه خبر داد و گفت: خدمات امداد خودرو ایران شامل تمامی کشور در هزار و ۳۵۴ شهر و بیش از ۱۰۰ هزار کیلومتر مسیر می شود. 
میرحسینی با اشاره به این‌که مرکز تماس امداد خودرو ایران از بزرگ‌ترین مراکز تماس در ایران است، عنوان کرد: از مزیت‌های رقابتی این مرکز نسبت به سایر مراکز، می‌توان به انجام دورکاری در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد که موجب شده تا در هر شرایطی، از کارکنان دورکار استفاده کرده و حجم خدمات را از این طریق افزایش دهیم. هم‌چنین اتاق کنترل این مرکز با ۱۶ داشبورد می‌تواند تمامی فرآیندهای امداد را در سراسر کشور پوشش داده و به صورت زنده، فعالیت‌ها و شاخص‌های کلیدی را کنترل کند.
مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران افزود: این مرکز با فناوری و زیرساخت‌هایی با استانداردهای روز دنیا در بالاترین سطح فعالیت کرده و خدمات‌رسانی می‌کند.
وی با بیان این که تعداد ارتباط مشتریان با امداد خودرو از روزانه ۲۰ هزار تماس به ۴۰ هزار افزایش یافته است، تصریح کرد: این مرکز می‌تواند به صورت هم‌زمان، به ۵۳۰ تماس پاسخ دهد؛ این رقم در گذشته ۳۰۰ تماس بود.
میرحسینی با تاکید بر این که پلیس می‌تواند از ظرفیت‌های خالی مرکز تماس استفاده کند، گفت: در حال حاضر می‌توانیم استاندارد ایزو را برای این مرکز کسب کنیم.
مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران در ادامه، راه‌اندازی پلتفرم جامعه مکان‌محور را از خدمات جدید این مرکز برشمرد که در اسفند سال جاری کلید خواهد خورد. 
وی هم‌چنین از انجام پروژه نصب آپشن در محل خبر داد که با مشارکت شرکت آپکو در سال آینده اجرایی خواهد شد. بر اساس این پروژه، تمامی خدمات نصب قطعات آپشن در محل مشتری برای وی انجام خواهد شد.