مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: شبکه نمایندگی های گسترده و همچنین ارائه خدمات با کیفیت، مزیت رقابتی گروه خودروسازی سایپا است و شرکت سایپا یدک با شبکه خود هویت پیدا می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سیدمحمدرضا موسوی در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون انجمن صنفی نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا با بیان این مطلب افزود: همراهی شبکه نمایندگی ها با سایپایدک و وجود دغدغه های مشترک برای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، بیانگر این است که همه ما برای هدفی مشترک تلاش می کنیم و آن، خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز است.
وی افزود: در سال جهش تولید، مساله رضایتمندی شبکه و مشتریان بیش از پیش مورد تاکید مدیران ارشد گروه سایپا قرار گرفت که خوشبختانه نگاهی به آمارها نشان می دهد چه در زمینه تولید و چه در زمینه کیفیت خدمات، گامهای خوبی برداشته شده است که امیدواریم همین روند در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد.
موسوی گفت: با در نظر گرفتن ظرفیت ها و مزیت های نسبی در شبکه نمایندگی ها و نیز توجه به اهداف و فرصت های قابل دسترس گروه خودروسازی سایپا، مشارکت نمایندگی ها در جهت بهبود فضای کسب و کار از طریق ارتقاء خدمات پس از فروش بیشتر خواهد شد.
وی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به روش های سنتی ارائه خدمات، گفت: حرکت سایپایدک به سمت رویکردهای نوین در ارائه خدمات و فروش قطعات یدکی، الگویی برای سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خواهد بود.
مدیرعامل سایپایدک افزود: اهداف شرکت سایپا یدک و شبکه نمایندگی ها در یک راستا بوده و بدون مشارکت شبکه، اهداف گروه خودرو سازی سایپا محقق نخواهد شد.
موسوی تصریح کرد: درک خواسته ها و نیازهای مشتری، در فضای رقابتی کسب و کار امروز، یکی از عوامل قدرت بخشیدن به سازمان ها است و سازمان هایی که نتوانند به این مرتبه از رفتار با مشتری دست یابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد. بنابراین با همکاری و هم فکری شبکه نمایندگیها تلاش می کنیم به این مهم دست پیدا کنیم.